Gå til innhold

K750i-klikket fullstendig - reperasjon av software


Anbefalte innlegg

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med å svare på noen spørsmål =)

 

-Jeg har en K750i som jeg kjøpte i juni 06 fra expert bonus på alnabru, og den har funket helt fint..helt inntil for 3 uker siden, da noe merkelig skjedde med mobilen.

 

Jeg kom hjem en dag og plutselig ble hele skjermen hvit og den slo seg av, og deretter slo seg på igjen av seg selv. Jeg tenkte at det ikke var noe alvorlig siden den så jo helt grei ut ellers, men det var da jeg merket at alt jeg hadde på minnekortet var blitt slettet, og at minne kortet (på 64MB) hadde mistet 30MB minne, så den har bare altså 34MB totalt nå,selv om jeg har reformatert kortet :dontgetit:

Også merket jeg at den hadde slettet alle spill og programmer av seg selv, og nå går det ikke ann å gå inn på selve spill eller program mappene lenge, står bare at "denne funksjonen er ikke tilgjengelig" når jeg prøver å gå inn på de..=S (og ja, er litt opphengt i å spille i timene)

 

Jeg visste ikke hva som var galt, men tenkte at det sikkert var noe galt med softwaren, så prøvde derfor å reformatere minnekortet, tilbakestilte absolutt alt på telefonen, og oppgraderte til den nyeste FW..men ingenting hjalp..telefonen virker ellers greit, men vil alikevel at den skal funke som den skal.

 

Også til det jeg skal spørre om:

-er det noen av dere som har opplevd noe lignende? og hvis det, hvordan fikk dere den fixet?

 

-jeg skal ta den til reperasjon nå snart, men lurer på om jeg må heelt til expert der jeg kjøpte den for å få den reparert, eller om jeg kan gå direkte til en mobilverksted, som f.eks. Mobilfixern? (har jo ennå garanti og slikt)

 

Om det er noen andre som vet andre måter å fikse dette problemet med mobilen min, så tar jeg gjerne imot råd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har har mulighet til å ta det direkte med et mobilverksted. Det eneste du må tenke på da er å ha kjøpskvittering.

Går du direkte til verkstedet vil du ikke ha krav på lånetelefon i reperasjonstiden, siden det ikker er hos dem du har kjøpt den.

Til sist; HUSK Å TA VARE PÅ VERKSTEDSKVITTERINGER. Dette i tilfelle det skulle bli flere servicer og etter hvert grunnlag for heving av kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...