Gå til innhold

Millionær skal ha ny PC


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mye du skal bruke PC-en til lydoppgaver der du trenger høy lydkvalitet, eller om du trenger det i det hele tatt. Hvis du skulle ha bruk for noe sånt, er et 'proff'-lydkort å foretrekke framfor det du har satt opp. Til spilling/høre på musikk osv. duger creative kortet helt fint.

 

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-12-20 23:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til alle dere 14iser på dette forumet, la meg forklare hvordan verden fungerer:

 

penger: enkleste tingen i verden å få tak i. er man ung, hvit og normalt kjekk og oppegående er det heller rart om man ikke klarer å tjene seg gode penger. det finnes uendelige summer penger å oppdrive fra de rareste plassene. alle har sikkert hørt om f.ex vaske-Bakke. eneste som teller når man søker penger er ønsket om å anskaffe det, det er alt man trenger. er ønsket sterkt nok, får man tak i det, og ofte en god del også.

 

million: en million er ikke mye penger i dag. en normal eiendomsmegler eller en selvstendig næringsdrivende av ymse slag tjener fort en mill eller to i året. er man pågående selger, kan man fint hove inn 1,5 mill i året. det er bare igjen snakk om ønsket etter å ha penger. eksemple: en kvinne som jobber som annonseselger per telefon i telenor tjener 1,3 millioner på det. hun er 23 år, og har en av verdens beste motivatorer. han er legendarisk, og hun er grådig, god kombinasjon.

 

skryt: skryt er ikke noe fattige mennesker har, det er naturlig hos alle mennesker å like å fortelle omverdenen hva de har og hva de kan gjøre. fattige mennesker oppnår ikke fullt så ofte meritter som kvalifiserer til mye skryt, så ofte blir historiene ikke så intressante, og blir lett gjennomskuet som skryt.

 

faren ved skryt, spes over inet: det som ikke er så kool med å skryte over internett, er det at mange, spesiellt på disse forumene liker å kødde med andres pcer. det er mye info lagret om deg selv på pcen din, så det er kanskje ikke så taktisk å fortelle verden at du er stinn. jeg ville aldri gjort det hvis jeg var stinn.

 

lykke: det som alltid er avgjørende for unge, hvite, menn er tanken på hva som deffinerer lykke (det kan av og til også være latskap som hindrer deg). når vi ser rundt oss, så er det påfallende å tenke at vi blir lykkeligere av å kjøpe, fordi vi er forbrukere, og er kun verdt noe hvis vi kjøper mer (f.ex teit dyr pc, noe som er håpløs prioritering...). når man f.ex får barn, slutter pcen å bli så viktig, og mat og bleier og sånt blir det som man bruker penger på, men man er kanskje mer lykkelig, for man vet at man har et barn. det kan også være ekte kjærlighet eller eller lignende.

 

konkslusjon: aldri undervurder noen pga det ikke er sansynlig at de sier er riktig pga forumet (hehe. her er det jo faktisk et forum-forum også).

 

det er nå mine tanker. go with yourself.

 

 

jeg fant ekte kjærlighet i 2002. er gla for det...

 

og gutter: ikke tenk for mye på pcene deres, jeg gjorde det før, og var ensom og lei meg, nå tenker jeg litt på den, og mye på alt annet og har det vesentlig bedre.

 

sånn?

 

jeg er 20 forresten.. :razz:

Lenke til kommentar

nå skjønner jeg ikke noe..

den posten jeg hadde sett for meg å lage, er jo alle rede skrevet ned.. HVORDAN er det mulig..

obese, du tok ordene rett ut av munnen min.. og jeg kan på ingen måter være uenig med deg..

 

men men, selv syntes jeg disse menneskene kan få segle sin egene sjø..

 

det er så utrolig mange ting som er mer viktig en de matrielle tingene.. og om du virkelig er milionær.. og kanskje du har et godt hjerte også? så del litt med dem som ikke har så meget..

 

meehn, hva er det jeg skriver.. skal noen i dag, gi noe i fra seg.. det lyder helt merkelig, ikke sant?

det er ikke så vanskelig.. burde i alle fall ikke være det når du har så meget.. å gi litt..

Lenke til kommentar

Quote:

Posted by: CrZy_T

Har ikke gøddi å lest hele greia så det er sikkert noen som har nevnt det før meg. Hvis detta er millionær pc så hvorfor ikke spandere på en 18/36gb 15k rpm scsi til OS og programmer? scsi-disker er sweet å ha os på.


Jeg håper du skjønner at dette er en idiot du snakker til?

Sikkert bare en liten fjortis unge som har surfet på komplett og funnet noe han tror høres bra ut.. og kanskje har denne lille ungen "snille" foreldre..

men om man først skal ha så meget kraft, så er det vel en grunn til at man har bruk for de.. til grafikk, lyd produksjon osv.. og da er det jo MYE bedre å kjøpe en fabrikk pc, som f.eks. compaq, ibm eller sgi

Lenke til kommentar
til alle dere 14iser på dette forumet, la meg forklare hvordan verden fungerer:

masse blah, blah, blah her ja. :p

 

jeg er 20 forresten.. :razz:

 

Du har mange gode poeng. Men er du 14 så tviler jeg litt på at du har planer om å få barn og fast følge for resten av livet allerede, og pengene pappa betaler etter å ha skilt seg fram mamma går nok desverre til PC og spille konsoller. Det er sånn verden er og det er sånn verden vil være en god stund til. :o

 

For med penger kan du kjøpe deg ALT. Ikke tro det du ser på film eller hva disse o' så kloke folk sier. Du kan kjøpe deg lykke, glede og kjærlighet bare du har penger nok. :evil:

 

Jeg har ikke penger til å kjøpe meg alt dette, så jeg får nøye meg med å kjøpe glede/tidsfordrive og finne kjærligheten på den gode gamle måte.

 

Er selv 20 år. :)

 

Også kan du slutte å briefe med Ting Tar Tid. For det vet vi alle. :p

Lenke til kommentar

HVIS man driter penger og tørker seg i ræwwa med dem etter på har man både for mye penger. De som har for mye penger kjøper vapochill. ikke lianli! LianLi er tøffe å se på. Vapochill er tøffe å bruke/overklokke.

kjøp 3,06GHZ og overklokk +-50%, jeg veit ikke hvor mye ram hk ditt klarer men uansett fyll det opp. Da får du både den feteste og den beste pc i gata. Også er det jo bare å fyre opp med GFFX når det kommer. Da får du værfall mere poeng i 3dmark enn meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...