Raijin Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 God kveld! En venn av meg ser seg om etter en ny laptop. Han hadde håpet å kunne få slått to fluer i en smekk ved å kjøpe en laptop som hadde gode muligheter til å spille av lyd og bilde. Da slipper han å kjøpe en dyr dvd-spiller i tillegg. DVD og lyd avspilling er primær-bruket. Ellers kommer pc'en til å bli brukt til lett surfing og office. God HDD plass er heller ikke å forakte. Pristaket er på rundt 10 000 kr. Selv har jeg ikke hørt om at det finnes spesielt gode dvd-spillere til pc'er eller bærbare med eksepsjonelt godt lydkort. Sitter selv på en M1710 og den har vel en helt grei DVD-spiller/Brenner? Har ingen klager på avspillingskvaliteten. Men han som skal ha bærbaren har tenkt å koble den til en 40" plasma tv og et 20 000 kroners anlegg. Håper dere har noen gode tips i bakhånd! Forresten, vi befinner oss i Tyskland, så det er kanskje et større utvalg her? Mvh, Raijin
Petaaar Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 tja , da ville jeg ha kjøpt en laptop med dvi eller s-video., også ett eksternt lydkort .
Raijin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Takk for svar. Kan du anbefale et godt eksternt lydkort?
SvennAndre Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 http://www2.atelco.de/7AuNhMycNal9qd/3/art...d=9093&agid=767 Der har du X-fi eksternt lydkort, vet at X-fi serien er bra, men er litt usikker på akkurat det der, så "låner" tråden litt og spør om noen vet noe mer, og om det er bra. (totalt off-topic, holder vel ikke til rundt kaiserslautern? Rheinland Pfalz)
Raijin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 takk for anbefalingen. Nei, holder til i Hamburg nesten helt nord. Men han som skal ha pc'en og lydkortet har en kjæreste i Kaiserslautern faktisk, og de treffes ca. hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå