Gå til innhold

New mouse for my laptop !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skriv norsk når d kan det da, er sikert noen som ikke kan engelsk her :p

8222000[/snapback]

Hva med å skrive skikkelig norsk selv?

 

OT: Vil anbefale Krait. det er fordi jeg personlig bare har gode erfaringer med Razer-mus, og har aldri hatt en mus av et annet merke etter min første Razer. Sikkert noen som har bedre argument for eller mot, men det er hva jeg vil anbefale.

Lenke til kommentar
skriv norsk når d kan det da, er sikert noen som ikke kan engelsk her :p

8222000[/snapback]

Hva med å skrive skikkelig norsk selv?

 

OT: Vil anbefale Krait. det er fordi jeg personlig bare har gode erfaringer med Razer-mus, og har aldri hatt en mus av et annet merke etter min første Razer. Sikkert noen som har bedre argument for eller mot, men det er hva jeg vil anbefale.

8223189[/snapback]

 

I have experienced that Razer Copperhead has very sharp edges and is not good to hold in at all I think, is there any similar edges or shape on the Krait as it is on the Copperhead ?

 

And yes, I will continue with my writing in English :green:

Lenke til kommentar
skriv norsk når d kan det da, er sikert noen som ikke kan engelsk her :p

8222000[/snapback]

Hva med å skrive skikkelig norsk selv?

 

OT: Vil anbefale Krait. det er fordi jeg personlig bare har gode erfaringer med Razer-mus, og har aldri hatt en mus av et annet merke etter min første Razer. Sikkert noen som har bedre argument for eller mot, men det er hva jeg vil anbefale.

8223189[/snapback]

 

I have experienced that Razer Copperhead has very sharp edges and is not good to hold in at all I think, is there any similar edges or shape on the Krait as it is on the Copperhead ?

 

And yes, I will continue with my writing in English :green:

8223277[/snapback]

 

Well then, if you insist. :D I think it is about the Copperhead (or was it the Diamondback?) that it was said to be faulty production on some of them, resulting in the sharp edges you speak of. I think it would be beneficial if someone with some experience with the actual model could say something about it.

Lenke til kommentar
I will also try to change the light in it, since it's yellow and I don't like yellow so I will change it to blue.  :ph34r:

 

Does anyone her know where to fin a guide or something ?

( yes I'v tried google but I didn't find so much )

8231554[/snapback]

 

There is different lights on the mouse...

So, you can choose between Red, blue, and so on.

Lenke til kommentar

Så lenge brukere behersker norsk så bruker man norsk. Engelsk er for de som ikke behersker det norske skriftspråk. :) Trådstarter behersker norsk og bes derfor skrive på norsk og redigere sine innlegg i henhold til dette.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Krait er nok et godt valg det. Hvis du skal kjøpe G3, så kjøper du heller G1 :p. Billigere og bedre sensor.

 

skriv norsk når d kan det da, er sikert noen som ikke kan engelsk her :p

8222000[/snapback]

Hva med å skrive skikkelig norsk selv?

Han er 12 (hvis jeg ikke tar helt feil); kutt ham litt "slack" da :).

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
There is different lights on the mouse...

So, you can choose between Red, blue, and so on.

8258011[/snapback]

Det står ikke noe om det på Razer sin offisielle side :ermm:

 

Så lenge brukere behersker norsk så bruker man norsk. Engelsk er for de som ikke behersker det norske skriftspråk. smile.gif Trådstarter behersker norsk og bes derfor skrive på norsk og redigere sine innlegg i henhold til dette.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

 

Jeg beklager ovenfor mine med-forumbrukere, jeg ble litt hekta da jeg skrev på et annet forum som dere sikkert forstår var engelsk ( internationalt ) Redigering av tideligere skrevet info derimot kommer ikke til å skje så bare grin !

 

--> Jeg har også fått svar på det meste jeg trenger og vite angående kjøp av ny mus. :)

 

Takk til alle som forstod hva jeg skrev ! Lol ! :roll:

 

( klage på det norske eller engelske skriftspråket mitt kan sendes på PM ... til Dotten ! :whistle:

Lenke til kommentar

Gratulerer, der fikk du denne stengt. :)

 

Og som vanlig så tar vi ikke lett på folk som bevist prøver å undergrave moderator/administrators autoritet eller bevisst trosser påpeking. Spesielt ikke med trolling. Vil man ikke følge reglene for forumet så er ikke forumet stedet å være, så enkelt er det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...