Gå til innhold

Photoshop online aktivering?


Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått i hus PS CS2 og det går fint helt til jeg skal aktivere online. Hvordan skal jeg aktivere den online? Den er kjøpt lovlig så skjønner ikke helt hva som er problemet her!

 

Så håper noen kan si meg hva jeg skal gjøre for å aktivere den?!

 

 

LadyKatie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å sjekke Adobes sider:

 

http://www.adobe.com/products/activation/

 

Du skal kunne bruke programmet i 30 dager uten aktivering, har du vært gjennom den perioden?

 

Sjekk også at ikke brannmuren(e) din ikke hindrer kommunikasjon ved aktivering (prøv eventuelt å skru den av).

8223573[/snapback]

Jeg vet at jeg kan bruke programmet i 30 dager, men tør nesten ikke å bruke det! Har jeg da sløst bort 7000 på noe som ikke funker? :mad:

 

Kan noen da si eg hvordan jeg skal få tak i en, eventuelt kanskje gi meg en :whistle:

Lenke til kommentar

Hei,

 

er nok ingen her som kan GI deg en kode, det ville helt klart være brudd på lisensavtalen og ulovlig.

 

Du får ta kontakt med Adobe Norge, og snakke med de.

De kan helt sikkert hjelpe deg med ny serial, siden du mistet din gamle.

Det er nok bare å vise til kvittering og sånt.

 

Lykke til.

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

 

Du får ta kontakt med Adobe Norge, og snakke med de.

De kan helt sikkert hjelpe deg med ny serial, siden du mistet din gamle.

Det er nok bare å vise til kvittering og sånt.

8223774[/snapback]

Det er det at jeg har en besteforelder som bor i amerika og han kjøpte programmet og stakk av gårde med kviteringen. Hvis jeg ikke har kvitering, hva jeg gjør jeg så?

Lenke til kommentar
Lukter pirat her, menmen..

En klassisk feil er at folk skriver bindestreker mellom sifferene.

8224032[/snapback]

what? Skal man ikke ha bindestrek? :whistle:

 

 

 

 

Edit: Det blir jo automatisk bindestrek når man skal skrive inn den nøkkelen!

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar
Når jeg går inn i PS så kommer jeg til at jeg må registrere mitt serial number! Og når det ikke er i esken, hva skal man gjøre da, må jeg ringe ditt om å få tilsendt en ny?

8224128[/snapback]

Så snart som mulig ja.

8224138[/snapback]

Jeg hater det å klage og spørre om å få tilsendt en ny. Har gjort det før med et annet adobe produkt og. Må jeg gjøre dette eller er det flere muligheter?

Lenke til kommentar
Når jeg går inn i PS så kommer jeg til at jeg må registrere mitt serial number! Og når det ikke er i esken, hva skal man gjøre da, må jeg ringe ditt om å få tilsendt en ny?

8224128[/snapback]

Så snart som mulig ja.

8224138[/snapback]

Jeg hater det å klage og spørre om å få tilsendt en ny. Har gjort det før med et annet adobe produkt og. Må jeg gjøre dette eller er det flere muligheter?

8224163[/snapback]

Det beste er vel om du går tilbake dit du kjøpte det og sier at det manglet en key. De vil garantert bare stå der og ta det som en påstand mot påstand, men er de hjernedøde (ja, de finnes faktisk) så tar de den.

 

Hvis ikke så kan du vel skrive et brev, eller ringe adobe.

Lenke til kommentar

Å kontakte Adobe burde jo i grunn ha vært det første du burde ha gjort. Adobe vil nok gi deg all den hjelpen du trenger, og du trenger ikke sløse bort tid her. Stemmer det du sier angående kjøp av produktet, skjønner jeg ikke hvorfor du vegrer deg mot å kontakte rette instans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...