Gå til innhold

VISTA service pack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på om det kommer noen service pack eller noe lignende?

Har vista, men vurderer å gå tilbake til xp. har prøvd litt av hvert, men det er så ustabilt. Langt over 10 bluescreener i går

Thomas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første Service Pack er ventet å komme i andre halvdel av 2007. Har ikke samme erfaring som deg med blåskjerm, men har ikke hatt ett godt møte med Vista slik det er i dag. Tror det vil være verdt å vente til service pack har kommet ut og programvare har fått bedre støtte.

Skrevet

Eg la inn Vista på min maskin men gikk tilbake til Xp etter 1 dag, Fann helder ut at eg skal legge det innatt om noke mnd når det har komt ut sikkilige drivare og fleire program som støtter vista.

Mitt tip er og beholde Xp en liten stund til ennda og gå over til vista igjen om ein stund

Skrevet
Okey, vil bluescreen problemet forsvinne? 'er det slike ting de satser på?

8215682[/snapback]

Bluescreenproblem?

Har testet Vista siden Beta2, og har første gang til gode å få bluescreen, enda jeg har installert ganske mange ting som ikke Vista vil godta. Det spørs om ikke problemet ditt er driverrelatert, og det vil nok ikke forsvinne før produsentene har skrevet ordentlige drivere, og har ikke noe med service pack å gjøre. Det kan jo være noe med bruken av systemet også? ;)

Skrevet (endret)
Okey, vil bluescreen problemet forsvinne? 'er det slike ting de satser på?

8215682[/snapback]

Bluescreenproblem?

Har testet Vista siden Beta2, og har første gang til gode å få bluescreen, enda jeg har installert ganske mange ting som ikke Vista vil godta. Det spørs om ikke problemet ditt er driverrelatert, og det vil nok ikke forsvinne før produsentene har skrevet ordentlige drivere, og har ikke noe med service pack å gjøre. Det kan jo være noe med bruken av systemet også? ;)

8219290[/snapback]

Faktisk har jeg også opplevd flere bluescreens i Vista enn jeg har gjort siden windows 98. Den går bl.a i bluescreen hvis jeg tar inn og ut USB kortleseren min flere ganger på rad uten å restarte pc'en. Den får bluescreen noen ganger når jeg bruker SD kortleseren som er innebygd i pc'en.

Jeg har også fått bluescreen på et par program relaterte ting, så noe er feil ett eller annet sted.

Jeg har prøvd både Home Premium og Ultimate på min bærbare og de samme feilene skjer uansett.

Totalt sett har jeg aldri hatt så mange bluescreens på så kort tid, med unntak av windows98.

Endret av myhken2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha kjøpt ny pc med Vista Business, vurdere jeg selv å gå over til XP igjen, da det er en del drivere som ikke funker.

Men snublet over denne linken i dag: http://www.vistasp1.net/

Noen som vet hva dette kan være? Er det noe skikkelige greier, eller bare juks?

Skrevet

Virker som det bare er en samling av hotfixer. Disse har du uansett fått fra Windows Update. Så jeg ville ikke lastet ned noe derfra.. man vet aldri om man kan stole på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...