Gå til innhold

Satanist i Bergensområdet søkes til dokumentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

I annledning eit skuleprosjekt vi har, skal eg laga dokumentarfilm. Eg vil gjerne laga dokumentar om nokon med sterke synspunkt ang. religion, og søkar difor ein som anser seg sjølv som satanist. Alder betyr ingenting.

 

Dersom du er interessert, kan du ta kontakt på [email protected], eller sende meg ein PM.

 

All hjelp mottas med takk  :)

8208895[/snapback]

 

 

Det er visstnok mange av dem i Bergen

Lenke til kommentar
Hei!

 

I annledning eit skuleprosjekt vi har, skal eg laga dokumentarfilm. Eg vil gjerne laga dokumentar om nokon med sterke synspunkt ang. religion, og søkar difor ein som anser seg sjølv som satanist. Alder betyr ingenting.

 

Dersom du er interessert, kan du ta kontakt på [email protected], eller sende meg ein PM.

 

All hjelp mottas med takk  :)

8208895[/snapback]

Hva slags satanist er du på jakt etter her?

Lenke til kommentar

Hva slags satanist er du på jakt etter her?

 

 

Eigentleg har eg ikkje så store krav. Jo meir radikal vedkommande er, jo betre, men det er ikkje så viktig.

 

Så lenge vedkommande kan forklare trua si, er eg nøgd. Sjølvagt hadde det vore ein fordel dersom vedkommande hadde deltatt i spesielle ritualer som er ukjende for dei fleste, men eg veit ikkje kor vanleg dette er blant folk med denne trua.

Lenke til kommentar

Hva slags satanist er du på jakt etter her?

 

 

Eigentleg har eg ikkje så store krav. Jo meir radikal vedkommande er, jo betre, men det er ikkje så viktig.

 

Så lenge vedkommande kan forklare trua si, er eg nøgd. Sjølvagt hadde det vore ein fordel dersom vedkommande hadde deltatt i spesielle ritualer som er ukjende for dei fleste, men eg veit ikkje kor vanleg dette er blant folk med denne trua.

8226912[/snapback]

Jeg mener, er du på jakt etter en djeveldyrker eller filosofisk satanist.

Lenke til kommentar
Virker som han er på jakt etter en djeveldyrker, eller mediesatanist som jeg kaller det.

8238095[/snapback]

 

*giggle* den skal jeg huske.. morsomt ord^^

 

Anyway, in all seriousness: det hadde vært intressant å få tatt en titt på den dokumentaren. noen mulighet for å publishe den på nettet? Ønsker deg Lykke til med dokumentaren

Lenke til kommentar
Anyway, in all seriousness: det hadde vært intressant å få tatt en titt på den dokumentaren. noen mulighet for å publishe den på nettet? Ønsker deg Lykke til med dokumentaren

 

 

Må først få tak i en satanist som vil vere med. Har ganske begrensa med tid på oppgåva, så viss ingen tek kontakt må eg rett og slett finne noko anna å laga dokumentar om. Eg skal halde dykk oppdaterte ;)

Endret av Jpettersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...