Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte hele laget på Værnes, lurte på hvor de skulle hen.

Hadde forøvrig den tvilsomme gleden av å stoppe med toget på den bedritne togstasjonen utenfor Oslo. Vi må rappe skiltet og henge det på dassen på Øvre.

Skrevet

1-1 mot Lech Poznan.

Er vel helt greit tenker jeg. Så bare første omgangen og det var ikke så bra spill.

Utrolig dårlig jobb av Lustig på 1-0 målet var det også.

Skrevet

Hadde forøvrig den tvilsomme gleden av å stoppe med toget på den bedritne togstasjonen utenfor Oslo. Vi må rappe skiltet og henge det på dassen på Øvre.

:!:

Skrevet

LSK-kampen er 18:00 og bronsefinalen 20:30, så skal gå greit å få med seg begge deler. Personlig synes jeg bronsefinale er blant de mindre interessante kampene i et VM.

Skrevet

Hvordan i helvete skal du få med deg kampen om du ikke bor på Stasjonen? Er et stykke til kollektiven og tog tar tid her i Norge. Evt kaos å komme seg ut av kaoset med bil.

Skrevet

Laget mot Alta:

Daniel Örlund

Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin

Markus Henriksen

Per Ciljan Skjelbred - Fredrik Winsnes

Steffen Iversen

Rade Prica - Morten Moldskred

Benken: Even Barli, Alejandro Lago, Roar Strand, Gjermund Åsen, Abdou Razack Traoré, Kjell Rune Sellin og Trond Olsen.

Blir bra med toppet lag og greier. Tror RBK gjorde det smarte å utsette denne kampen.

Skrevet

Noen av dere som har peiling på hvordan jeg kan få kjøpt billetter på RBK-feltet på Åråsen uten å være med på Kjernens turprogram?

Skal bare ha billetter liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...