tmg Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Når jeg joiner en hvilken som helst server kommer jeg inn på serveren men etter noen sekunder blir jeg disconnecta og får "Disconnected from server. Reason: Error veryfying STEAM userID (Server was unable to contact the authentication server) Dette har vart over en uke nå, restarte steam funker ikke, restarte pcen funker ikke. HJELP!
Lapp1 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Når jeg joiner en hvilken som helst server kommer jeg inn på serveren men etter noen sekunder blir jeg disconnecta og får "Disconnected from server. Reason: Error veryfying STEAM userID (Server was unable to contact the authentication server) Dette har vart over en uke nå, restarte steam funker ikke, restarte pcen funker ikke. HJELP! 8203083[/snapback] Uff.. Prøvd å re-installere steam da? Har ikke vært borti dette uten å få det løst med restart av steam!
ZenCo Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Reinstall vil jeg tro funke. Visst ikke, kontakt Steam...
Jooakim Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Slett Clientregistry.blob, SteamUI.dll og Steam.dll i Steam-mappen din og restart Steam. :-]
neadii Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Sipi ga deg svaret, men se i sticky neste gang. :---D
tmg Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Ok skal prøve se i sticky neste gang. Men tusen takk for svar, skal prøve nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå