steffler Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Den norske kontinetalsokkelen er delt inn i tre soner: nordsjøen, norskehavet og barnetshavet. Grensene mellom sonene går ved 62. og 69. breddegrad. Finn ut hvilken soner disse oljefeltene ligger i: Ekofisk, Askeladden, Troll, Heidrun, Gullfaks, Balder, Snøhvit og smørbukk. noens om kan hjelpe meg med å finne disse svarene? takker for svar
Torbjørn T. Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 http://www.tekniskmuseum.no/no/utstillinge...kelkart2003.gif Breiddegradene står i venstre marg. Det var litt dårleg kvalitet, men det er mogeleg å lese namna på oljefelta.
steffler Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 (endret) http://www.tekniskmuseum.no/no/utstillinge...kelkart2003.gif Breiddegradene står i venstre marg. Det var litt dårleg kvalitet, men det er mogeleg å lese namna på oljefelta. 8201541[/snapback] ja. jeg kan ikke se hva som står der med mine øyne :S Endret 21. mars 2007 av steffler
Torbjørn T. Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Du må vise det i opprinneleg storleik. Om biletet er forminska for å passe i nettlesarvindauget, slik IE (?) og Firefox gjer automatisk, vil du naturleg nok ikkje kunne lese noko som helst. Redigert: Sidan eg ikkje hadde noko betre å gjere på: Barentshavet: Snøhvit og Askeladden Norskehavet: Heidrun og Smørbukk Nordsjøen: Ekofisk, Troll, Gullfaks og Balder Smørbukk er ein del av Åsgard-feltet, Askeladden av Snøhvit-prosjektet. Åsgard og Snøhvit er det du finn på kartet. Endret 21. mars 2007 av incanus
steffler Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Du må vise det i opprinneleg storleik. Om biletet er forminska for å passe i nettlesarvindauget, slik IE (?) og Firefox gjer automatisk, vil du naturleg nok ikkje kunne lese noko som helst. Redigert: Sidan eg ikkje hadde noko betre å gjere på: Barentshavet: Snøhvit og Askeladden Norskehavet: Heidrun og Smørbukk Nordsjøen: Ekofisk, Troll, Gullfaks og Balder Smørbukk er ein del av Åsgard-feltet, Askeladden av Snøhvit-prosjektet. Åsgard og Snøhvit er det du finn på kartet. 8201637[/snapback] takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå