Gå til innhold

Hjelp med Firefox! :S

henke-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Eg var innpå hardware forumet idag. Plutseleg kom eg borti nåke når eg trøkktepå høyremuseknapp, ingen bilder viser. Så eg måtte inn på IE for og fnna kor eg sku trøkke på "nytt emne" :S Nokon som veit kva som kan ver gale? Mvh Henrik Haukefær

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje trykt på "Lo-Fi-versjon" helt nederst på siden. Hvis det er årsaken så får du tilbake normale sider ved å trykke på linken "Full Version: ... " helt øverst på siden.

Skrevet

Hvis du har firefox med adblock, kanskje du har kommet borti "Adblock image ..." og har lagt til ht tp://www.diskusjon.no/style_images/ ?

I så fall åpner du bare alternativene til adblock og fjerner linjen(e) der det står diskusjon.no

Skrevet
Hvis du har firefox med adblock, kanskje du har kommet borti "Adblock image ..." og har lagt til ht tp://www.diskusjon.no/style_images/ ?

I så fall åpner du bare alternativene til adblock og fjerner linjen(e) der det står diskusjon.no

8198353[/snapback]

Kor åpner me dei alternetivene då? xD

Skrevet

Hei, Du simen1?

Har endo ikkje fått det ut, kan du forklare kordan me tar av den adblock greio xD ?

Får det ikkje til :hmm:

Skrevet

Nåja, nå var du slem. Bruk heller:

Tools > Adblock > options > list all blockable elements osv > Fjern alle instanser av "diskusjon.no" > trykk ok > ferdig

Skrevet

I tekstmenyene til firefox. Regner med det heter verktøy-menyen i den norske versjonen. Jeg vet ikke om adblock finnes i norsk utgave så der er kanskje den engelske forklaringen brukbar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...