Gå til innhold

Photoshoppe felger på bil for meg?


Anbefalte innlegg

Kan noen være så snille å hjelpe meg med å photoshoppe litt felger på bilen min :)

....jeg er helt grønn på sånt!

 

Ellers så kan dere også forklare hvordan dere gjør det :)

Her er bilen (nederst, ikke verdens beste bilde men....)

 

zito_titan.jpg

zito_zeus.jpg

SA17.jpg

 

På forhånd mange tusen takk :D

post-69254-1174409634_thumb.jpg

Endret av Thlian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey :)

 

Jeg ser du har en ganske ny VW Passat og at du ønsker å ha tøffere felger på denne?

Kvaltieten på bildet av bilen er ganske dårlig, så derfor lurer jeg på om det må være den bilen eller om det kanskje er en idè å gå inn på volkswagen.no og "bygg din egen bil"? Der legger du bare inn de opplysninger d uhar om din bil, så setter du på de felgene du ønsker?

Eller om det er bulig å finne bilde av modellen din på et bedre bilde?

 

 

 

Greb.

 

 

Edit: Kanskje spørre i Denne tråden?

Endret av grebnord
Lenke til kommentar
Hey :)

 

Jeg ser du har en ganske ny VW Passat og at du ønsker å ha tøffere felger på denne?

Kvaltieten på bildet av bilen er ganske dårlig, så derfor lurer jeg på om det må være den bilen eller om det kanskje er en idè å gå inn på volkswagen.no og "bygg din egen bil"? Der legger du bare inn de opplysninger d uhar om din bil, så setter du på de felgene du ønsker?

Eller om det er bulig å finne bilde av modellen din på et bedre bilde?

 

 

 

Greb.

 

 

Edit: Kanskje spørre i Denne tråden?

8196863[/snapback]

 

Den tråden virker vel ikke så up to date lenger.....

 

Så det er det beste jeg får til akkurat nå....

Lenke til kommentar
noen har gjort jobben for deg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=485937

8197845[/snapback]

 

jaja, fullstendig klar over alushow, martins osv.osv.

Men ingen av dem har de felgene jeg har lagt fram.....

 

Vel er det ingen som gidder så gi F!

8198786[/snapback]

 

Skjerpings! Det er DU som har bedt folk om en tjeneste her, så du har ingen ting å bli sur for når folk ikke gidder, spesielt når du ikke engang vil ha råd om hvordan du selv kan gjøre det, men derimot vil at folk skal gjøre det FOR deg!

 

For øvrig er ikke utgangspunktet du har gitt oss det beste heller. Bilen og felgene er ikke fotografert fra samme synsvinkel, noe som gjør det temmelig vanskelig å få til et brukbart resultat.

Lenke til kommentar
spesielt når du ikke engang vil ha råd om hvordan du selv kan gjøre det, men derimot vil at folk skal gjøre det FOR deg!
Rett skal vere rett, han spurde etter råd:
Ellers så kan dere også forklare hvordan dere gjør det :)

 

Thlian:

http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

http://xg-design.net/forum/index.php?showtopic=421 (norsk oversetjing av den same guiden)

 

Der er ein måte skildra. Problemet er det Aetius nemner, nemleg at vinkelen på bileta av bil og felg er ulikt. Her er eit par andre guider:

http://www.photoshopjunkie.com/tutorials/rim/index.htm (Les tipset nederst på denne.)

http://www.saberfusion.com/changingrims.php

Lenke til kommentar
noen har gjort jobben for deg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=485937

8197845[/snapback]

 

jaja, fullstendig klar over alushow, martins osv.osv.

Men ingen av dem har de felgene jeg har lagt fram.....

 

Vel er det ingen som gidder så gi F!

8198786[/snapback]

 

Skjerpings! Det er DU som har bedt folk om en tjeneste her, så du har ingen ting å bli sur for når folk ikke gidder, spesielt når du ikke engang vil ha råd om hvordan du selv kan gjøre det, men derimot vil at folk skal gjøre det FOR deg!

 

For øvrig er ikke utgangspunktet du har gitt oss det beste heller. Bilen og felgene er ikke fotografert fra samme synsvinkel, noe som gjør det temmelig vanskelig å få til et brukbart resultat.

8199217[/snapback]

 

Skjerpings??!!

Jeg spurte om råd, ikke sarkastiske og idiotiske innlegg!

Jeg spurte om hjelp, helt greit av folk ikke gidder, men dem trenger ikke skrive det :nei:

Lenke til kommentar

Eg burde kanskje ikkje skrive dette, men det får vere:

Den einaste mogelege sarkasmen i denne tråden har det – i mine auge – vore du som har stått for, og det er eg ikkje sikker om var sarkasme ein gong. Ikkje ein einaste person som har sagt at dei ikkje gidder. Eit par personar (grebnord og andersno) har kome med alternative mogelegheiter, eg har skrive eitt (kanskje litt unødvendigI) innlegg der eg påpeika at den aktuelle tråden ikkje var so veldig død (mange innlegg sidan november forresten), og Aetius reagerte litt på tonen din i innlegget du la inn 21.48 i går kveld. Reknar med det var spesielt siste setninga han reagerte på.

 

Det er litt uheldig med slike diskusjonar, men eg synst du overreagerer litt, det er difor eg skriv dette.

 

Har du forresten prøvd deg sjølv, med dei guidane eg linka til? Om du ikkje får det til, kan eg gjere eit forsøk seinare i kveld (ganske seint i so fall). Akkurat no har eg ikkje tid.

 

Litt sein redigering:

Manglande sjølvinnsikt er ikkje bra. Mitt eige innlegg kunne nok virke litt sarkastisk ...

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Hey, igjen :)

 

Alt en spør om og det en svarer, er her på Hardware.no vennelig ment! Jeg tror det er viktig å forholde seg til sin situasjon, sin skjerm, sin maskin og sitt problem! Når det gjelder "redigeringsprogrammer" som f.eks. Photoshop er det så mange frustrasjoner osv. (vet av egen erfaring), men. MEN! Jeg hadde en gang et problem med min maskin. Jeg har hatt flere frustrerte situasjoner, også med programmer. Da har Hardware.no vært en så sabla god hjelp. Derfor ønsker jeg alle undringer velkommen :):thumbup:

 

 

Greb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...