Kenny Bones Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Nei, det uttales veldig ulikt. "fear" uttales "fiir" mens "fair" uttales "feer". Samme som at "bear" uttales "beer" og "beer" uttales "biir". Man sier ikke til keleren "One bear please!" Nettopp! Hadde tenkt å forklare dette selv, men visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Tror nok aldri man kan få forklart dette mange ganger nok! Ser alltid folk som vil ha en "bear" når de bestiller på engelsk i utlandet. Irriterer meg over det hver gang!
Toa Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Akkumulert trekk på smilebåndet: 0 cm Intetsigende vissvass, og ikke veldig morsomt. Ble flau og ukomfortabel da jeg så på dette.
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Akkumulert trekk på smilebåndet: 0 cm Intetsigende vissvass, og ikke veldig morsomt. Ble flau og ukomfortabel da jeg så på dette. Enig, godt sagt. Jeg ble flau over menneskeheten Virker som en dårlig immitasjon av Ali G og Arnold. Endret 26. november 2007 av Ramius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå