ctx Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei=) kjøpt meg Nokia N73! jeg lurer på om det går ann og bruke kamera foran til webcamera? noen som veit det? tnx
MercedesMotor Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei=)kjøpt meg Nokia N73! jeg lurer på om det går ann og bruke kamera foran til webcamera? noen som veit det? tnx 8195508[/snapback] tror nok ikke det. fordi Windows Live Messenger på mobil støtter ikke bilder, du kan helder ikke sende eller motta. Tviler om funker da. Hvis msnen ikke støtter bilder, tviler jeg på at den støtter kamera som webcam.
hernil Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 som webcam på pc'en eller mens du bruker msn på mobilen?
hernil Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 det tror jeg blir vanskelig, i hvert fall live bilder, det er kanskje en lignende funksjon på mig33 beta(mener å ha sett det...). der du kan ta bilder med kameraet, men er usikker på om du kan sende dem etterpå.
MercedesMotor Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 det tror jeg blir vanskelig, i hvert fall live bilder, det er kanskje en lignende funksjon på mig33 beta(mener å ha sett det...). der du kan ta bilder med kameraet, men er usikker på om du kan sende dem etterpå. 8198069[/snapback] Jeg har UltraIMpro (Msn Program) der kan du ta bilder og sende, du kan også sende filer som er på mobilen fra internminne eller fra minnekort. Men kan ikke bruke 3G eller kamera som webcam. UltraIMpro koster $$$ for å bruke (fikk den gratis)
ctx Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 too bad det ikke funker da! hadde vært en fin finesse tnx for svara
2bb1 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Du kan bruke N73 som webcam på dataen da, hvis det hjelper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå