kewell79 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Kjøpte meg en Nokia N80 i helgen..... ifølge diverse sider skal det følge med : * Nokia N80- colors available: Smooth stainless, Pearl black * Nokia Charger (AC-4) * Nokia Charger Adapter (CA-44) * Nokia Battery (BL-5B) * Nokia Stereo Headset (HS-23) * Nokia Connectivity Cable (CA-53) * Wrist strap * 128 MB miniSD memory card * * Nokia Audio Adapter (AD-15) Det i rødt var ikke i pakken, og den var heller ikke forseglet når jeg åpnet den opp noen som har kjøpt den i det siste og kan bekrefte det skal følge med? Edit : Ifølge Nokia.no følger det med det samme jeg fikk i pakken min: * Nokia N80, farger: Patina Bronze, Pearl Black * Lader (AC-4) * Batteri (BL-5B) * Stereo-headset (HS-23) * Tilkoblingskabel (CA-53) * 128 MB miniSD-minnekort* kanskje jeg ikke mangler noe likevel Endret 19. mars 2007 av kewell79
Andynator Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Kjøpte meg en Nokia N80 i helgen..... ifølge diverse sider skal det følge med : * Nokia N80- colors available: Smooth stainless, Pearl black * Nokia Charger (AC-4) * Nokia Charger Adapter (CA-44) * Nokia Battery (BL-5B) * Nokia Stereo Headset (HS-23) * Nokia Connectivity Cable (CA-53) * Wrist strap * 128 MB miniSD memory card * * Nokia Audio Adapter (AD-15) Det i rødt var ikke i pakken, og den var heller ikke forseglet når jeg åpnet den opp noen som har kjøpt den i det siste og kan bekrefte det skal følge med? Edit : Ifølge Nokia.no følger det med det samme jeg fikk i pakken min: * Nokia N80, farger: Patina Bronze, Pearl Black * Lader (AC-4) * Batteri (BL-5B) * Stereo-headset (HS-23) * Tilkoblingskabel (CA-53) * 128 MB miniSD-minnekort* kanskje jeg ikke mangler noe likevel 8192084[/snapback] Veldig lenge siden jeg hadde denne telefonen, men jeg fikk da med de tingene du skrev med rødt her. - "armbånd - En overgang fra gammel lader til ny(som ikke virka) - En overgang til 3.5mm Mere usikker på om jeg fikk med minnekort.......men det har vel mere med ønsket om å glemme hele telefonen Ikke særlig fornøyd med den Uansett kan nokia ha forandra innholdet i pakken siden jeg hadde den Endret 20. mars 2007 av Andynator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå