Lapp1 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg har et problem jeg ALDRI har opplevd før, jeg har brukt auto-installeren, og installert amxx, men når jeg joiner serveren - er det ingen amx på! Jeg skjønner bare ikke feilen, har re-installert mange ganger, og har hlsd update tool på(hvis det har noe å si) , og har hatt server oppe før. Jeg hadde en dedicated server jeg lekte meg med før jeg re-formaterte datamaskinen, så.. Igjen, hva kan være feilen? Jeg gjorde det akkurat samme nå som jeg gjorde sist gang... Resten av serveren funker fett, bortsett fra amx'en.. DESPERAT, VIL HA DEDI SERVER! Endret 20. mars 2007 av golemm
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Om du har hlds-serveren din i c:\valve\HLServer så gå til den mappen (eller der du har din server). Trykk på cstrike (eller czero om det ikke er 1.6), da skal det ligge en mappe som heter "addons". Gjør det det? Husk at først installerer du selve amxmodx-programmet, og så må du kjøre det slik at det legger filene dit de skal
Lapp1 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Om du har hlds-serveren din i c:\valve\HLServer så gå til den mappen (eller der du har din server).Trykk på cstrike (eller czero om det ikke er 1.6), da skal det ligge en mappe som heter "addons". Gjør det det? Husk at først installerer du selve amxmodx-programmet, og så må du kjøre det slik at det legger filene dit de skal 8190221[/snapback] Tihi, seff har jeg gjort alt riktig Jeg bare dreit meg litt, tenkte ikke på å slå ned hele serveren også starte den opp igjen, jeg bare skifta bane ( Det pleier å funke hvis du har installert f.eks en plugin ) Takk alikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå