Gå til innhold

GTA4 Trailer (29 Mars)

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 Mars kommer det en trailer til GTA 4, dette er en trailer jeg har gledet meg sykt til hehe. Spesielt fordi den skal bruke Euphoria motoren, og fordi jeg er en stor fan av GTA-serien. GTA skuffer aldri :cool:

Noen her som gleder seg?

Trailer:

http://www.rockstargames.com/IV/

Euphoria motoren:

Mvh

Avalaker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg utrolig mye til denne tittelen. Vi får se om det er like mye revulusjon i denne tittelen som GTA 3 ga oss. Noe jeg tviler litt på :ermm:

Gta 1 og 2 var vel egentlig ganske like. GTA 3 var jo starten for en haug med åpne spillverden, spill. Gta vice city og san andreas sies vel og være en del av gta 3. Alle disse har jo stått for 3d grafikk og åpne byer. Kanskje vi kan håpe på noe revulusjonerende denne gang også med 4ern? 4d grafikk kanskje :p

Jeg håper på å få se noen hint i denne traileren til hvordan historien i spillet er. Hvilket årstall spillet er basert på. Er det kanskje 20xx og noe eller er det eldre enn de tidligere spillene i serien?

Kort sagt. Gleder meg i vært fall :thumbup:

Skrevet

Gleder meg veldig til denne ja. :) Håper på en positiv overraskelse.

Tror nok ikke det blir like revolusjonerende som overgangen fra GTA 2 til 3, men det skal da også en del til.

Hvilken tidsperiode håper folk her det blir da? Nå har vi jo hatt 80-tallet og 90-tallet hvertfall.

Selv tror jeg egentlig jeg håper litt på at vi får historien satt nært opp til den perioden vi er i nå, altså et veldig moderne miljø.

Skrevet
Gleder meg veldig til denne ja. :) Håper på en positiv overraskelse.

Tror nok ikke det blir like revolusjonerende som overgangen fra GTA 2 til 3, men det skal da også en del til.

Hvilken tidsperiode håper folk her det blir da? Nå har vi jo hatt 80-tallet og 90-tallet hvertfall.

Selv tror jeg egentlig jeg håper litt på at vi får historien satt nært opp til den perioden vi er i nå, altså et veldig moderne miljø.

8188781[/snapback]

Jeg håper på noe mellom 1990 og 2010 :cool:

Det verste som kan skje er vell at tidsperioden blir noe alla Battlefield 2142 :no:

Skrevet

Var temmelig skeptisk når jeg hørte at gta3 skulle bli i 3d. gta og gta 2 funket jo så flott.

Nå tok det ikke lang tid før jeg var frelst og meget imponert over gta3. Alikevel etter at rockstar har sluppet 5, mer eller mindre like gta titler på rad nå så er jeg skeptisk igjen.

De bør klare å finne på noe nytt for å gjøre gta4 spennende. Grafikk og fysikkmotor er ikke nødvendigvis nok.

Blir spennende å se though.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...