Gå til innhold

Hva heter dette 10 år gamle spillet


Anbefalte innlegg

Kom akkurat til å tenke på et gammelt spill jeg spilte for ca 10 år siden. Problemet er at jeg ikke husker helt hva det heter. Det heter noe i gata Lynx, og handler om en rev som kjører rundt i et romskip. Spillet er et standard plattform romskip sliding spill, der du styrer romskipet ditt rundt på skjermen og skyter ting som kommer mot deg. Innemellom kan du bruke pengene du har tjent inn på å kjøpe utstyr. Spillet er i cd format

 

Er ikke helt sikker, men synes å huske at dette stemmer. Spillet er norsk produsert, og jeg tror jeg fikk det ifra et datablad/spillblad.

 

Om noen kan hjelpe meg finne ut navnet på dette spillet hadde det vært kjempeflott. Spillet i seg selv er et barndomsminne og etter det jeg husker er soundtracken bra. Har nå brukt en evighet på både google og wiki`en men finner ikke noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, husker det der ja. Var med i bladet Tekno for ca. 10 år siden. Gutta kalte seg Twilight Zone eller noe lignende harry navn. Veldig bra musikk i spillet forresten. Men hva het det da... INTERPOSE! Takk, Mobygames.com...

 

Horisontalt scrollende shoot'emup er vel en bedre sjangerdefinisjon.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Intperpose FTW!

 

Hadde originalen selv, kongespill! Kan btw anbefale stargun fra APOGEE (nå 3drealms), det kan lastes ned gratis fra 3drealms webside :-D

 

EDIT:

Var forresten skamgøy å leke seg med den enarmede banditten mellom hvert mission

Endret av Tallest
Lenke til kommentar

Nydelig, tusen takk. virker som om hukommelsen min sviktet litt på navnet, ikke rart jeg ikke fant det når jeg søkte etter div lynx varianter. Hmm, nå bare å finne et sted i jeg få tak i spillet igjen, cden har jeg jo seff mista for en evighet siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...