Gå til innhold

Erfaring med flyselskaper over lengere avstander.


Anbefalte innlegg

Har planer om å reise til Thailand og eventuelt Duabi. Og valg av flyselskap (med tanke på komfort etc) vil være serdeles viktig over slike lange reiser

 

Jeg har ikke foretatt reiser over slik avstander før og lurer på derfor om det er noen som kan anbefale meg et flyselskap de har god erfaring med.

 

Har sett på AirFrance og Singapore Airlines.

Endret av Lantador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å reise til Thailand og eventuelt Duabi.  Og valg av flyselskap (med tanke på komfort etc) vil være serdeles viktig over slike lange reiser

 

Jeg har ikke foretatt reiser over slik avstander før og lurer på derfor om det er noen som kan anbefale meg et flyselskap de har god erfaring med.

 

Har sett på AirFrance og Singapore Airlines.

8182502[/snapback]

 

 

Har du mulighet til å fly Singapore Airlines til Thailand, så gjør det. Best på service, komfort, underholdning, og de desidert søteste flyvertinnene i lufta. Thai Airways er oppskrytt, joda de har veldig søte flyvertinner og servicen er bra, men komfort og underholdning er under pari.

 

Kan også anbefale British Airways. Reiser selv til Bangkok fem-seks ganger i året, og flyr som oftest British Airways/Qantas på Club World.

Lenke til kommentar
Har planer om å reise til Thailand og eventuelt Duabi.  Og valg av flyselskap (med tanke på komfort etc) vil være serdeles viktig over slike lange reiser

 

Jeg har ikke foretatt reiser over slik avstander før og lurer på derfor om det er noen som kan anbefale meg et flyselskap de har god erfaring med.

 

Har sett på AirFrance og Singapore Airlines.

8182502[/snapback]

 

 

Har du mulighet til å fly Singapore Airlines til Thailand, så gjør det. Best på service, komfort, underholdning, og de desidert søteste flyvertinnene i lufta. Thai Airways er oppskrytt, joda de har veldig søte flyvertinner og servicen er bra, men

komfort og underholdning er under pari.

 

Kan også anbefale British Airways. Reiser selv til Bangkok fem-seks ganger i året, og flyr som oftest British Airways/Qantas på Club World.

8185344[/snapback]

 

Oppskrytt? "Ok"

Nei, ThaiAir er bra og er ikke oppskrytt! Fly med ThaiAir :D

Lenke til kommentar

Jeg melder meg på.:ThaiAir er trolig det beste selskapet jeg har fløyet med. En utrolig god service. Fløy fra Kastrup til Bangkok med en av deres 747'er. Upåklagelig service og rimelige priser! Fly Thai!:D Er ikke i tvil om hva jeg vil fly neste gang jeg skal til Østen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer

Xtend: har du flydd med ThaiAir?

 

Buxa og Meflee: Har dere flydd med Singapore Airlines, evnt BA/Quantas over lengre strekk?

8205228[/snapback]

Jeg har fløyet med både BA og Quantas ja. Singapore Airlines fløy min fetter med nedover til Asia, og han var meget fornøyd med servicen her også. Hvorfor spør du?

 

Jeg glemmer også Cathay Pacific som er et veldig bra selskap ut fra mine erfaringer :yes:

 

Jeg stiller meg også uforstående til kritikken om komfort og underholdning på Thai Air sine flighter.

Endret av Buxa
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer

Xtend: har du flydd med ThaiAir?

 

Buxa og Meflee: Har dere flydd med Singapore Airlines, evnt BA/Quantas over lengre strekk?

8205228[/snapback]

Jeg har fløyet med både BA og Quantas ja. Singapore Airlines fløy min fetter med nedover til Asia, og han var meget fornøyd med servicen her også. Hvorfor spør du?

 

Jeg glemmer også Cathay Pacific som er et veldig bra selskap ut fra mine erfaringer :yes:

 

Jeg stiller meg også uforstående til kritikken om komfort og underholdning på Thai Air sine flighter.

8219486[/snapback]

 

 

Nå er det riktignok to år siden jeg sist brukte Thai Airways, og da hadde de verken flatbed eller AVOD/personlige skjermer på businessklasse, men underholdning på storskjerm og seter fra syttitallet, noe lignende Aeroflot og Icelandair.

Nå leser jeg at de har bygd om de fleste langdistanseflyene sine, så da kan jo situasjonen stille seg annerledes. Men, utifra personlige erfaringer så mener jeg Thai ikke lenger er hva de engang var.

Endret av Xtend
Lenke til kommentar

Jeg bor for tiden i Singapore, med to hjemreiser i året. Jeg har kun reist med KLM, som forsovet er helt greit. Har flytt økonomi og oppgradert økonomi og det er helt vanlige seter - ikke veldig gode å sove i men fungerer fint, maten er god, og tv-skjermer er kun i taket - ikke egen skjerm for hvert sete.

 

Jeg har ikke reist med Singapore Airlines selv, men har hørt mye bra om dem.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke reist med Singapore Airlines selv, men har hørt mye bra om dem.

8221325[/snapback]

 

Nå er det vel 10 år siden jeg fløy med dem, men til og med da hadde de personlige skjermer til alle seter med der du kunne velge mellom masse forskjellige "kanaler" (film, komi-serier, dokumentarer osv.) I tillegg hadde du en nintendo kontroll i armlenet og kunne velge mellom 15-20 spill.

 

Servicen var den beste jeg har opplevd på flyreiser noen gang, og maten var også bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...