Gå til innhold

Helgen Elge posserer.


Anbefalte innlegg

Helgen elge..Elgen Helge ute på beite rett ved siden av veien. Der sto'n å posserte mens mora sto å gav instrukser.

 

det første bildet ble litt uskarpt da beistet snudde på hodet idet jeg trykket på utløsern. Men det andre ble ganske ok

 

Canon 30D + Canon EF 70-200 F4 L USM @200 mm/F8 1/60 sek,spotmåling og tatt i RAW.

post-63833-1174235264_thumb.jpg

post-63833-1174235281_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok meg den frihet til å fikse bittelitt på bildet i PS.

 

Veldig fint bilde, men jeg synes det ble en aning uskarpt og litt i lyseste laget.

 

Legger ut mitt alternativ. Mulig jeg dro litt hardt i spakene, men jeg synes ihvertfall at bildet fikk en liten oppfriskning.

 

Du kan jo bedømme selv.

 

img0490minversjonga2.th.jpg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Bildene er fine, om man glemmer uskarpheten. Rett belysning og kontrast. Skjermen min er litt mørkere enn gjennomsnittet, men jeg tror Gissans VS blir for mørk for de fleste.

8187356[/snapback]

Var det jeg fryktet når jeg sa at jeg kunne ha dratt for hardt i spakene.

 

Likevel synes jeg ikke den er for mørk på min laptop-skjerm. ;)

Lenke til kommentar
Bildene er fine, om man glemmer uskarpheten. Rett belysning og kontrast. Skjermen min er litt mørkere enn gjennomsnittet, men jeg tror Gissans VS blir for mørk for de fleste.

8187356[/snapback]

Var det jeg fryktet når jeg sa at jeg kunne ha dratt for hardt i spakene.

 

Likevel synes jeg ikke den er for mørk på min laptop-skjerm. ;)

8187368[/snapback]

 

Kan godt være, min skjerm er ikke helt 100% ;)

Lenke til kommentar
Tydelig at folk har forskjellige skjermer her. Synes orginalen ble for lys egentlig, men jeg tror det er min skjerm. Den er nok dårlig kalibrert. :ermm:

8187523[/snapback]

Jepp, du hadde jo problemer å se tatoveringen på bildet til Snakenor, så det tyder på en for lys skjerm.

 

Bildene ble for min del litt kjedelige, synd at ikke elgen stod på en bedre plass...

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Tydelig at folk har forskjellige skjermer her. Synes orginalen ble for lys egentlig, men jeg tror det er min skjerm. Den er nok dårlig kalibrert. :ermm:

8187523[/snapback]

Jepp, du hadde jo problemer å se tatoveringen på bildet til Snakenor, så det tyder på en for lys skjerm.

8190762[/snapback]

Ja, det stemmer.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...