Gå til innhold

css feilmelding.sjerm innstillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,jeg har et problem,som lyder:i dag skulle jeg starte css,jeg trykket på snarveien og ventet på at det skulle loade.men skjermen ble svart og det kom opp en feilmeldin som denne:

blinker:out of range

hf:30-70khz

vf:50-150hz

blinker:80.0khz 75hz

har prøvd flere skjerminstillinger men funker ikke :hmm:

tok nettopp et screen shot som viser noe annerledes en det jeg egentli er på skjermen.jeg får en feilmelding mens screen shotten viser noe som ser helt normalt ut?

her er screen shoten:du ser ikke noe galt,ikke jeg heller.men bildet på skjermen er egentlig ikke sånn,når jeg tar screenshot så forandrer bildet seg :hmm:

der det står blinker foran mener jeg at de ordene blinker :!:

noen som vet hvordan jeg fikser dette?

kanskje uinstallere og installere på nytt?

i såfall,hvordan gjør jeg det?

Ingen som vet? snufs :cry:

post-99930-1174235271_thumb.jpg

Endret av gunfighter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror problemet er at counter-strike er satt til å kjøre på høyere frekvens (Hz) enn det skjermen klarer å vise.

Du kan prøve dette:

Start steam --> My Games --> Høyreklikk på Counter-Strike: Source --> Properties --> Set launch options

skriv: -frec 60

60 er Hz som skjermen skal kjøre på. Hvis du har LCD skjerm er det mest sannsynlig 60 Hz.

For å reinstallere høyreklikker du på spillet og velger "Delete local content...". Så skjekker du at denne mappen er slettet:

C:\Program Files\Steam\steamapps\*username*\counter-strike source

Etter det dobbeltklikker du på spillet igjen og installerer det.

Skrevet

jeg prøvde å bytte skjerm og da funket det helt fint,men er det no med den andre skjermen eller noen andre problemer slikat jeg ikke kan bruke den andre skjermen,instillinger?

takker for all hjelp og svar :grin:

Skrevet

Det er nok fordi CS:S er satt til for høy frekvens for den første skjermen, mens den andre kan bruke høyere frekvens. Er de LCD eller CRT?

Og det er kanskje ikke så lurt å skrive at det er løst, når det ikke er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...