Gå til innhold

Hjelpe til med prisguide-oppdatering. Hva skjedde?


Anbefalte innlegg

For en stund siden kunne man sende en mail til hw.no med navn og litt info dersom man ville hjelpe til å oppdatere prisguiden. Det var også mulig å ønske hvilke produktgrupper man helst ville jobbe med. Fikk aldri noe svar på den mailen, og har ikke lest noe om det siden den gang.

 

Hva skjer med det nå? Har noen fått oppgavene el ble det ikke noe av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en stund siden kunne man sende en mail til hw.no med navn og litt info dersom man ville hjelpe til å oppdatere prisguiden. Det var også mulig å ønske hvilke produktgrupper man helst ville jobbe med. Fikk aldri noe svar på den mailen, og har ikke lest noe om det siden den gang.

 

Hva skjer med det nå? Har noen fått oppgavene el ble det ikke noe av?

 

Hei, hvor fant du informasjon om dette? Er ikke helt sikker på om jeg har fått med meg dette, og det er kanskje grunnen til at dere ikke har fått svar.

Lenke til kommentar
Det er jo noe helt annet jeg snakker om da... ;)

 

Her fikk man muligheten til å styre "alt" selv. Legge inn nye prdukter, oppdatere priser, legge inn bilder osv osv... :)

8206767[/snapback]

 

prisen blir oppdatert automatisk.

 

Det hadde vore greit at brukerane kunne legge inn bilder og redigera på spec.

Visst har funnet relaterte informasjon og ønske å dele denne informasjonen med andre.

Ein annan ting som ville hjelpa å holde styr på at det ikkje kommer misvisande bilder eller spec. hadde vore å at det skal kontrollerast av dei som er ansvarlege for prisguide.no :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...