nikrus Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 HJELP! Jeg har da blitt Warrior class leader i guilden min. Noe som egentlig skjedde litt ufrivillig Men jeg er da alltids opp for en utfordring. Anyways, det jeg lurer på er: Når jeg er på utkikk etter en DPS warrior til guilden. Hvordan gear og specc burde han ha? Jeg mener selv at Fury DW eller 2H er bra. Men er litt usikker på hvem av dem jeg skal gå for : S Og er arms et bra alternativ også? Gjerne kom med noen tips btw!
værdama Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 vist du tenker endgame pve. fury, mer rage= mer dmg. hvertfall med godt gear:)
wise™ Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Med nok hit og AP er fury et veldig godt valg. Spiller selv fury warrior og det er himmelsk. Kanskje ikke så høye crits som MS-warriors men dæven døtte man får 4-7 crits på rad som ligger på 1k - 1,2k så er det helt vilt å se på.
.Marcus Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Nja, Arms har nå Blood Frenzy og MS debuff til sin fordel. 4 % mer melee damage for alle melee / hunters med Deep Wounds oppe (evt. Rend) er ikke noe å kimse av Viktigste for en DPS warrior er egentlig Commanding Presence, putt ham i en gruppe med masse melee, så har du en saftig DPS opptrapping med en gang.
bandreas Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Når jeg er på utkikk etter en DPS warrior til guilden. Hvordan gear og specc burde han ha? Jeg mener selv at Fury DW eller 2H er bra. Men er litt usikker på hvem av dem jeg skal gå for : S Og er arms et bra alternativ også? Gjerne kom med noen tips btw! 8173433[/snapback] Er du fury, så DW'er du. Ferdig arbeid Som nevt over har arms sine fordeler, men personelig syns jeg fury alt i alt er best. Men smak og behag vil jeg si Men hvis dere ikke er så nøye på det ville jeg lat den nye warrioren ha den speccen han vil, så lenge den ikke er helt på jordet.
nikrus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Er du fury, så DW'er du. Ferdig arbeid Hmmm, det er her jeg tror du tar feil! For det har seg nemlig slik at hvis du er 2H fury og tar imp slam så dealer du like mye damage som en warrior som spammer MS, men får ikke noe threat. Derfor jeg er i tvil, men må si at jeg også holder en finger på DW.
Walts Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Ja men så tar ikke MS så mye dmg at det er til å skrytte av.. DW utgjør mye mer dmg
Hoon Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 jeg er classleader også, noe jeg har lært på disse snart 2 årene er at men må se etter folk som er dedikerte på og skaffe gear, attuenments, rep og ikke minst specce den veien som er best for guilden isteden for og bare se på specc og gear så finn litt mer ut om personen, bare pass på at du finner en som er litt dedikert og som vet hva han driver med P.s han kan også byttes med hun
nikrus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Ja, er jo enig i det du sier om at det er viktigere å finne en som er dedikert osv. Men jeg burde jo prøve å tilegne meg litt mer warrior kunnskaper nå som jeg har blitt CL. Har jo bare løpt rundt å drept helt til nå Men jeg må gi meg selv litt skryt. Har allerede vært MT, OT og Raid leader i Kara P.s han kan også byttes med hun Da tror jeg ikke du spiller wow gitt
Tonio Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 P.s han kan også byttes med hun Da tror jeg ikke du spiller wow gitt 8202076[/snapback] Da tror ikke jeg du har peiling gitt.
Kombat-Kaare Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 jenter er som regel veldig gode wow spillere 8202557[/snapback] Hørt på maken til generaliseringer..
Hoon Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) det er ikke en generalisering, min erfaring er at jenter pleier og være vel så flinke i wow som det gutter er og ikke minst at det er en del av dem som spiller, tar bare litt tid før de tør og snakke på ts somregel Endret 21. mars 2007 av donsai
Kombat-Kaare Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 det er ikke en generalisering, min erfaring er at jenter pleier og være vel så flinke i wow som det gutter er og ikke minst at det er en del av dem som spiller, tar bare litt tid før de tør og snakke på ts somregel 8202631[/snapback] Men da kan man jo like greit si "gutter generelt er flinke til å spille", noe som igjen fører til utsagnet "folk som spiller er generelt flinke til å spille", noe som blir helt meningsløst. Ser ingen åpenbar grunn til hvorfor jenter skulle være flinkere enn gutter til å spille.
Hoon Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Nei jeg ser heller ingen åpenbar grunn til det, har heller aldri sagt det. Jeg sa min erfaring som CL er at jenter er minst like flinke som gutter, når jeg skrev posten min så var det en del folk som ga uttrykk for at jenter ikke spillte wow. Les hele tråden før du kommenterer neste gang.
DeadbeaT Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 som nevnt tidligere, som class leader er det ikke din jobb å passe på at dps warriors har nøyaktig det og det spec'et, det som er viktig er å passe på at warrior'ene dine er oppegående, analyserende, tilpassende og tenker på laget som en hel. la warrior'ene selv arguementere og forklare sitt spec og sitt gear, i en situasjon hvor planen for en warrior er å kjøre pur dps er massevis av talenter ubrukelig, som second wind, disarm immunity, imp. hamstring osv osv, i situasjoner hvor vi vet at denne warrior'en må kanskje hive skjoldet på og hoppe inn fordi det kommer heftig med adds her, så er andre talenter igjen viktig. la warrior'ene være eksperter for eget build, du skal bare se om du kjøper argumentet og tilpasse plasser og tillatelser avhengig av det. har en warrior et dårlig spec i dine øyne, rådfør deg gjerne med andre warriors og kom til en avgjørelse sammen, så er det bare for warrioren med det diskuterte spec'et å tilpasse seg.
Andy_12 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 For end game pve er fury klart best. Jeg har mer eller mindre dårlige våpen, og ligger som oftest over rogues på damage meter. Med pots ligger jeg på ca 550 dps solo dreping.
Hoon Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvis du warrioren har en rar specc kan du også be personen om og forklare hvorfor han har den speccen som han har, mange som går egne veier når det gjelder speccs.
Andy_12 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvis du warrioren har en rar specc kan du også be personen om og forklare hvorfor han har den speccen som han har, mange som går egne veier når det gjelder speccs. 8202989[/snapback] Jeg feks har Fury / Prot (0/42/19) og det funker som en drøm. Konge DPS og jeg klarer og holde agro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå