skylinepower Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 må kopiere linux på en cd hvordan fil skal jeg kopiere? har print screen et ale filene (nesten) hvilken fil skal jeg kopiere for at det skal bli en oppstarts disk?
Jorsalfar Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Det du har lastet ned er en . ISO fil. En slik fil kan brennes med et brenneprogram, f. eks Nero. Det ser ut som at du har extractet denne filen og da vil ikke cden kunne bootes.
skylinepower Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 KNOPPIX_V5.1.1CD-2007-01-04-EN dette heter filen og den er i winrar fil, hva heter filen jeg skal brenne?
Jorsalfar Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Det er winrar filen du skal brenne. Egentlig er det en ISO fil, men er bare windows som tror det er rar. Bare å kjøre et brenneprogram som kan brenne en ISO fil også brenner du filen.
skylinepower Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 fikk hjlp av en på msn så jeg greide det men har nå et nytt problem måå lage oppstarts diskett hvilken fil skal være det ?
AlexTheMad Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hva er det du prater om? Hva skal du med en oppstartsdiskett??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå