monirha Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Kom plutselig på en type spill jeg spilte mye som yngre. Husker ikke hva noen av de heter.. Kan noen hjelpe?? Du styrer en ball mot blokker som gjerne er satt sammen som figurer eller mønster i forskjellige farger. Så kan det dette ned ekstraliv eller noe som du mister/får poeng. Du styrer en liten strek på en måte som ballen må treffe på.. Noen som vet hva jeg er ute etter??
monirha Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Breakout er tittelen 8171673[/snapback] ja, det virka veldig kjent.. men er vel flere forskjellige spill som går ut på noe av det samme.
Nonsens Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det er vel hundrevis av Breakout-varianter ja. Tror dog originalen (som jeg selv har spilt på arcademaskin i min ungdom) faktisk heter Breakout
monirha Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Jeg søkte på nett og det var et av de spilla jeg spilte. Morsomt!
Azper Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 finnes det noen nyere versjoner? med oppdatert grafikk? Dvs nyere enn DX-ball 2
MrUrge Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har spilt et med nyere grafikk og fetere ball og greier, mye kulere en det breakout. Men husker ikke hva det heter, husker bare at jeg spilte det hos en kompiss og syntes det var veldig gøy:D:P
radiated Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Arakanoid. Finnes i mange varianter. Jeg har også prøvd en versjon som het Bananoid, pluss DX-ball som er en klone av nyere dato.
ekwathne Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 DX-ball2 er morsomt. Koste meg mye med dette spillet da jeg var mindre.
MrUrge Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hehe, nå skal jeg kose meg med DX-ball2 Endret 17. mars 2007 av TobbelobbenQ
monirha Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 DX-ball ja.. det spilte jeg mye jeg og før. Begynner å bli noen år siden. Tror et spill hette noe med rainbow, er ikke sikker på om det var det. Er vel en 10-15 år siden. Så det hadde nok ikke vært like morsomt å spille nå. Kom på et anna spill jeg spilte mye samtidig som DX-ball.. Chips challenge. Fant det på en cd og prøvde det i dag. Var rart, vart jo helt svimmel og klarte ikke å henge med lenger :!: Tidene forandrer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå