Gå til innhold

Problemer med å kjøpe microsoft points.

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få tak i microsoft points slik at jeg kan kjøpe turtles arcade også for å skaffe tillegspakka til oblivion.

Det går helt fint å kjøpe gold til xbox live.

Men det står kort informasjonen ikke er gyldig når jeg skal kjøpe points.

Kredittkortinformasjonen er ikke gyldig. Kontroller detaljene og prøv på nytt.

Noen andre som har eller har hatt dette problemet?

Endret av Eaxis
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problemet selv. Har prøvd med 3 forskjellige kort nå. Det har alltid funket før på det ene kortet, men nå kommer bare den mld om at det ikke er gyldig kredittinfo.....

Sykt irrit ass. Skulle gjerne hatt worms=(

Og off topic:

Noen som vet hvordan jeg kan omregistrere xboxen min? For siden jeg bare er 17 år en stund til, så er den registrert på pappa. Men han har sletta den hotmail adressen sin, så jeg kan ikke gå inn på family settings og xbox live settings.

Noen spill så må man inn der å endre på, men det funker jo ikke=(

Noen som vet??

Endret av AyKaay

Har du prøvd mange ganger med kortet?

Noen ganger når jeg har handlet på nettet har jeg fått beskjed om att transakjsjonen er ugyldig, men så fort jeg prøver på nytt så pleier det å funke.

Men jeg går nå utifra at du har prøvd ett par ganger, da har jeg desverre ingen gode råd. Prøv å ta kontakt med enten banken eller MS

Har du prøvd mange ganger med kortet?

Noen ganger når jeg har handlet på nettet har jeg fått beskjed om att transakjsjonen er ugyldig, men så fort jeg prøver på nytt så pleier det å funke.

Men jeg går nå utifra at du har prøvd ett par ganger, da har jeg desverre ingen gode råd. Prøv å ta kontakt med enten banken eller MS

8167562[/snapback]

Ja jeg har sendt en e-post til MS kundeservice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...