Triballa Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Heisann ! Har akkurat fått meg Nvidia xfx 7900 GT Med 2xDVI, Hadde lyst til å koble den sammens med LCD-Tv min oxo, sånn at jeg kunne sitte i sofaen å se på filmer etc, men jeg får det ikke til Pc skjermen min bruker AVG kabel, så jeg måtte kjøpe en DVI til VGA adapter. LCD-Tv prøver jeg å koble til via den andre ledige DVI porten, men får ingen signaler på tv`n.. Noen tips? Kjedelig å sitte foran pc`n hele tiden når jeg vil se film... Kenneth Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) du må aktivere dualview i skjerminnstillinger ultramon er og et flott program til å styre innstillingane. men det kostar pengar. Endret 15. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 du må aktivere dualview i skjerminnstillinger ultramon er og et flott program til å styre innstillingane. men det kostar pengar. 8164129[/snapback] dualview er aktivert. Prøvde å koble opp kun med LCD-Tv`n... Virket ikke det heller!! Flere tips? Ps: Har ultramon.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) reknar med du har rett signalkilde på tven..... eller? Endret 15. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 reknar med du har rett signalkilde på tven..... eller? 8164458[/snapback] Hmm, hva mener du med det? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 du har av1, av2, component, composite/s-video, hdmi, pc/vga, tv. har du kobla til dataen via hdmi er det ikkje hjelpi å ha kilde på tv eller A/V (scart) Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 du har av1, av2, component, composite/s-video, hdmi, pc/vga, tv. har du kobla til dataen via hdmi er det ikkje hjelpi å ha kilde på tv eller A/V (scart) 8164568[/snapback] Aha Har den selvfølgelig på DVI Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 du har av1, av2, component, composite/s-video, hdmi, pc/vga, tv. har du kobla til dataen via hdmi er det ikkje hjelpi å ha kilde på tv eller A/V (scart) 8164568[/snapback] Aha Har den selvfølgelig på DVI 8164582[/snapback] Kan dette ha noe å si: "Yeah like Sli was saying about the onboard Video you will even find plugging in a Graphics card your computer screens wont even turn on as the motherboard reconizes 2 video signals but is not sure where to send the signal to so before installing that Graphics card make sure that onboard video is turned off in the BIOS or if you installed it using the motherboard driver you can uninstall it in program files or in Device manager" Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 har du bilde via 7900gt på dataskjermen din har det ingen betydning. har du integrert skjermkort foresten? og du fekk ikkje signal når du sette til rett signalkilde heller? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 har du bilde via 7900gt på dataskjermen din har det ingen betydning. har du integrert skjermkort foresten? og du fekk ikkje signal når du sette til rett signalkilde heller? 8164747[/snapback] Tror ikke jeg har integrert skjermkort når jeg tenker meg om Nei, fikk ikke noe signal! Kan det være noe forskjell på DVI-D og DVI-I?? Lcd-tv min har DVI-DIGITAL... Detter skjermkortet det er snakk om XFX GeForce 7900GS 600M 256MB XXX GDDR3, PCI-Express, 600/1600Mhz, 2xDVI Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 skjermkort har vanligvis DVI-I som er DVI-D og DVI-A. så det skal gå bra. er det dvi-hdmi kabel du har til tven? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Nei, jeg bruker DVI-DVI. Dette fungerte veldig bra på min bærbare!! Der var det bare å koble den til, så kom det opp på skjermen samtidig... Det som er merkelig er at, når jeg prøver å koble til KUN LCD-Tv`n, så får jeg heller ingen signal. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 eg vil tru det er et softwareproblem. men har du prøvd å ha tven i samme utgangen som dataskjermen? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 eg vil tru det er et softwareproblem.men har du prøvd å ha tven i samme utgangen som dataskjermen? 8164857[/snapback] Ja, har prøvd det. Uten noe resultater... Hva mener du med Softwareproblem? At det er noe med Drivere etc? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 driver, innstillingar e.l får du bilde på skjermen før windows er starta opp? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 driver, innstillingar e.l får du bilde på skjermen før windows er starta opp? 8165577[/snapback] Jada Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 då er det uten tvil softwareproblem. prøv å slett alle skjermkortdriverar slik at windows installerer en generic display driver. så installerar du nyaste driveren på nytt. husk å start maksina på nytt etter du har sletta og før du installerar ny driver. Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 då er det uten tvil softwareproblem. prøv å slett alle skjermkortdriverar slik at windows installerer en generic display driver. så installerar du nyaste driveren på nytt. husk å start maksina på nytt etter du har sletta og før du installerar ny driver. 8168017[/snapback] har prøvd dette uten noe bra resultater Men får en kompis på besøk etterpå, som jobber som it-konsulent Kanskje han klarer å fikse det Hater å være så fersk på data ass Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 ja han får prøve, er lettare det. du får heller gi poste igjen om du ikkje får det til. men eg kjem ikkje innom før søndag kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå