Gå til innhold

AVG 7.5 Free, får ikke til å installere


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette gjelder AVG Anti-Virus 7.5 Free.

Jeg skulle oppdatere fra 7.1 til 7.5. Etter noen dager med 7.5 viste det seg at den av en eller annen grunn ikke ville hente ned virusoppdateringene. Så jeg sletta det for å installere det igjen.

Problemet nå er at det ikke vil la seg installere igjen. Det står at det er installert når jeg er ferdig med Install Wizard, men det er det altså ikke. Jeg prøver å uninstalle og får vite at det er blitt uninstalled. Jeg prøver på nytt å installere(filen jeg bruker heter avg75free_446a965.exe)(jeg velger valget repair installation) og får meldingen "Installation Complete" øyeblikkelig. Det er bare det at det ikke blir installert noe som helst.

 

Jeg har lastet ned filen flere ganger og alle gangene skjer det samme.

 

Noen som har peiling på om jeg gjør noe feil, om det er noe som ligger å snoker i registeret eller om det generelt er noe som kan gjøres?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey:)

 

Har du kjørt "disk oppryddning? Kan hende dette hjelper.. (Start>Tilbehør>Systemverktøy.. Kryss av ALT!)

Det kan hende oppryddingen tar tid, hvis du ikke har gjort dette på en stund...

 

Altså. Avinstaller, diskopprydding, restart(!) og Install igjen..

 

Håper dette hjelper?

 

 

Greb.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Men det funka ikke :( Jeg prøvde nå å installere 7.1, men fikk denne meldingen:

"This install package cannot be installed because there already is other version of AVG Anti-Virus 7.1 installed on the computer. Please uninstall current version prior installation of this package."

 

Rart, siden jeg nettopp avinstallerte :hmm:

 

Men jeg får ihvertfall søkt etter virus, installerte nettopp Avast og den fant to stk

-Win32:CTX

-Win32:Adan-055[Adw]

 

Noen spesiell fremgangsmåte for å bli kvitt de eller? Den fikk ikke til å reparere så jeg flytta dem til Viruskista.

Lenke til kommentar

Men jeg får ihvertfall søkt etter virus, installerte nettopp Avast og den fant to stk

-Win32:CTX

-Win32:Adan-055[Adw]

 

8158149[/snapback]

 

Hvis du søker på navna i google, er det først svar på det! Det kan være hele grunnen til at maskinen ikke tar til seg ny "virus" prog.

Sjekk ev her på hardware for virusscan, el på google "online virus scan"..

Har du forsøkt å kjøre gratis programmet: Ad-Aware? Det tar en del spy på maskinen..

 

 

 

Greb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...