B4stian Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 HDMI fra Playstation 3 er jo grei, men projektoren gir jo ikke noe særlig lyd... nede nå har vi et Bose Companion 5 koplet opp. Det kan koples til via phono (rca) eller minijack. Finnes det noen overganger og slikt eller er det mulig å kople noe mellom projektoren og anlegget?
B4stian Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Du har optisk, men den har jeg ikke mulighet til å få brukt... ellers har de HDMI og deres egen "multi-kontakt". Jeg har funnet en komponent kabel jeg kan kople til der fra Monster som virker ganske bra... så tror det egentlig løste seg selv.
B4stian Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Fant ut av dette selv... Du kan velge hvilken utgang du vil kjøre lyden fra og hvilken bilde går ifra. Jeg kjørte HDMI på bilde og "mulit-av-kontakten" til compositt på lyd.
Iceman22 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei. Hvis jeg kobler til nå en dvi kabel til tv-skjermen og andre enden (HDMI) går til playstation3, hvordan skal jeg koble til lyd hvis jeg ikke har optisk eller coaxialt? For ps3 har ikke minijack? Endret 3. desember 2007 av Iceman22
Rikky Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Analogt, via standardkabelen (komposittkabelen) som følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå