Gå til innhold

Graw2 V Rainbow Six: Las Vegas?


Espp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GRAW er nok like bra som R6 ja. GRAW var det første spillet jeg kjøpte til 360, men likte det ikke helt i starten, mulig det var fordi jeg aldri hadde spilt et sånn spill på konsoll før, og måtte bli vant til kontrollen. Men for 1-2uker siden så tok jeg frem spillet igjen, og fullførte det. Etterpå syntes jeg det var et av de bedre spillene jeg eier, og vurderer sterkt GRAW 2, etter at det har gått ned i pris; jeg prioriterer noen andre spill først (Def Jam Icon f.eks.).

 

Jeg anbefaler GRAW like mye som jeg anbefaler R6V.

Lenke til kommentar

Lillebroren min har GRAW 2 og lånte det og runna det.. fikk lyst til å spille RS:V, men jeg var på et kjedelig mission så jeg gadd ikke.

 

Men jeg liker best RS:V både fordi det er FPS og og at MP-delen er mye bedre.

 

Uansett så anbefaler jeg begge spillene på det sterkeste! Vis du er opptatt av krig og krigspill så anbefaler jeg GRAW 2 for der er det mer krig, og ikke innendørs action som fiber optikk under dørsprekka og se om det er fiender der og hvis det er der så velger du Flash & Clear og dreper dem en etter en mens de er blinde.

 

Jeg er en skikkelig fan av Tom Clancy, elsker bøkene, elsker filmene, elsker spillene.

 

Dessuten så heter det Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, ikke Las Vegas :p

Lenke til kommentar

Takker =)

Er ganske enig der. Ikke noe artig å spille FPS med bare crosshair. Synet av våpenet er en stor del..

 

hehe, du vet nok mye bedre enn meg. Fikk testa demoen en gang - så kan ikke si at jeg husker :)

Men da tror jeg enkelt og greit at jeg går for RS:V.

Lenke til kommentar
Hmmm... Er det mulig å sette på bart/skjegg og sånn når du bruker ditt eget ansikt tro? Det hadde jo vært kult :)

8151405[/snapback]

Det vet jeg ikke. Har bare sett en kompiss som bruker ansiktet til en av kattene han har. Men har ingen anelse om funksjonene som er mulig å bruke. (Hvis det er noen da) :)

Lenke til kommentar

R6 syntes jeg var drit kjedelig, for et styr. Jeg ville bare bli ferdig med det for det ga meg ingen ting. Men før jeg kom så langt solgte jeg det.

 

GRAW1 har en direkte oppfølger som er GRAW2. Anbefaler at du tar en titt på 1`ern for og leve deg litt mer inn i historien. Jeg ser egentlig GRAW2 på som GRAW 2,0. En oppgradert verson av spillet.

 

Tror du vil like GRAW2. Masse action og pene naturlige eksplosjoner. Skal lete lenge etter og finne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...