Gå til innhold

Hvordan fjerne AVG?

Jonulf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en pc hvor det er installert både norton og AVG og begge motarbeider hverandre. Skulle fjerne AVG, men det er ingen uninstall fil og jeg finner den ikke i add or remove programs. Er det noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å fjerne dritten?

Muligens hvor i registeret jeg skal gå eller et eget program for å fjerne andre programmer(hvis det finnes da) eller noe enda enklere?

Mvh. Jone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fanken at jeg ikke så på det i går da. Satt faktisk med AVG i går jeg på skolen, men glemte å sjekke det, men jeg mener da ganske sikkert at jeg fikk til å avinstallere AVG når jeg skulle oppgradere den, men husker desverre ikke om det var fra Control Panel jeg gjorde det. Prøv å kjør installfila på nytt og se om du da får valg om å avinstallere den.

Lykke til.

Skrevet

Har dessverre ikke install filen lengre, men takk for tipset. Prøver først med ccleaner og ser hvordan det går.

Problemet er at pc'en nå har så mye dritt innabords at det er så vidt den siger framover. :no:

Skrevet (endret)

Det er Free ja, men jeg kommer meg ikke på nettet fordi alle browsere klikker nesten med en gang. Lastet ned ccleaner fra en annen maskin og brukte bare usb-stick for å få den over på drittmaskinen, men den vil ikke starte installeringen. :p

Må bare innrømme at det ikke er min pc. Jeg lar ikke min forfalle slik. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare formatert hele greia, men det er veldig, VELDIG mye på den som eieren har lyst til å beholde og som jeg ikke kan lagre et annet sted i mellomtiden.

Ser at her er det en liten forklaring på hvordan fjerne norton fra registeret. Kan jeg bare gjøre akkurat det samme med AVG?

Endret av Jonulf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...