Gå til innhold

Punkbuster feil! i BF 2142

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelpe meg slik at jeg ikke får feilmld når jeg spiller.

feilmeldingen inneholder ikke noe annet enn overskriften "punkbuster" og kommer som regel etter noen få minutter spilling og fører til at jeg detter ut av serveren..

håper noen kan hjelpe meg med dette ganske så irriterende problemet..

MVH

Stian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står ingenting der.. bare punkbuster i tillellinjen.. hmm..

hvilke porter må jeg evt åpne da??

virker nesten som jeg blir kicka fra serveren og detter ut til serverlisten, og feilmeldingen som jeg bare må klikke ok på.. hmm...

Skrevet

hvilk drvere skal jeg oppdatere?? hva kan det ha med å gjøre?? jeg bruker kabel.. så internett connection burde fungere helt fint..

Skrevet
Prøv å oppdatere alle drivere. Bruker du WLAN, sjekk signalstyrken din.

8146982[/snapback]

Hvordan kan det ha med saken og gjøre? Også det med brannmuren?

Leker du smart?

Jeg har hatt samme problem. Jeg skrota spillet. Men skal kanskje hjelpe og reinstallere spillet.

Bunkbuster opptatering virket ikke oss meg.

Jeg spilla Demoen...

Skrevet
Prøv å oppdatere alle drivere. Bruker du WLAN, sjekk signalstyrken din.

8146982[/snapback]

Hvordan kan det ha med saken og gjøre? Også det med brannmuren?

Leker du smart?

Jeg har hatt samme problem. Jeg skrota spillet. Men skal kanskje hjelpe og reinstallere spillet.

Bunkbuster opptatering virket ikke oss meg.

Jeg spilla Demoen...

8147818[/snapback]

Det har funka på andre spill. har problem med WLAN selv, har fått problem med drivere før jeg har oppdatert dem også.

Når det gjelder det med brannmuren, når jeg går på spillenes egne forum og sier jeg har problem, så sier de med en gang at jeg skal skru av brannmuren, det funker omtrent bare halvparten av gangene for meg.

Skrevet

hadde jeg hatt for høy ping ville jeg nok fått en feilmelding.. hmm... får ta kontakt med EA og spørre om de har noen forslag.. har jo tross alt betalt for spillet... hehe

Skrevet

jeg hadde også problemer med pb på flere spill, gå til pb`s hjemmeside å les der, de har oppdateringer som du kanskje må legge inn manuelt.

Skrevet

legger ved et printscreen så dere kan se feilmeldingen.. har sendt mail til EA .. håper de kan fortelle meg hva som er galt...

post-21473-1173953216_thumb.jpg

• 1 år senere...
Skrevet

Hei jeg spiller Battlefield 2142. Og jeg har opdatert PunkBuster. Men jeg blir kicka uanset hva jeg gjør. kan noen hjelpe meg?

Takker for svar.

|§§kzaqira§§|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...