Gå til innhold

Hvordan ta gode bilder av cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Eg er mykje med ein venn som kjøre cross, å då lurte eg på om dåkke har noen tips til og ta gode bilder. bilder eg tar er ofta i lufta og i svinger, Eg har heller ikkje så bra kamera Hp photosmart R927. Og alle bildene eg tar er når crossaren er i fart. Vett du om noen instilingar som er viktigt?

Tusen takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Eg er mykje med ein venn som kjøre cross, å då lurte eg på om dåkke har noen tips til og ta gode bilder. bilder eg tar er ofta i lufta og i svinger, Eg har heller ikkje så bra kamera Hp photosmart R927. Og alle bildene eg tar er når crossaren er i fart. Vett du om noen instilingar som er viktigt?

Tusen takk for alle svar!

8140700[/snapback]

Jeg vill tro at det ikke er så mye vits i å bruke noe annet en speil refleks kamera...

Skrevet

Eg tok ein del bilder i sommer og det var ein del så blei bra;D, men med ein gong sol går litt ned så blir bildane bra svekka.

Skrevet

E lite man kan stille på det lille HP kameraet ditt. Som du nevner selv når solen går ned så kommer ikke nok lys inn og dermed blir lukkertiden redusert.

Skaff et speilrefleks om du vil ha bedre resultater.

Skrevet

Om du til slutt finner ut at du ikke har tilgang på noe annet kamera, kan du ungå en del bevelgelser ved å bruke et stativ (tripod feks). Da kan du også få noen kule effekter, ved at bakgrunnen er fryst, men sykkelen er i bevelgelse. Morsomt å prøve seg litt frem =)

Skrevet (endret)
Jah eg trur eg vil prøve meg litt fram, fekk ein del av det i sommer.

8158232[/snapback]

Var helt sikker på at det stod Crocs jeg :!:

Jeg vil også prøve med å få motion i bildet :)

Endret av MissTee
Skrevet
Jah eg trur eg vil prøve meg litt fram, fekk ein del av det i sommer.

8158232[/snapback]

Var helt sikker på at det stod Crocs jeg :!:

Jeg vil også prøve med å få motion i bildet :)

8179647[/snapback]

Ok Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...