Snufi Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Eg er mykje med ein venn som kjøre cross, å då lurte eg på om dåkke har noen tips til og ta gode bilder. bilder eg tar er ofta i lufta og i svinger, Eg har heller ikkje så bra kamera Hp photosmart R927. Og alle bildene eg tar er når crossaren er i fart. Vett du om noen instilingar som er viktigt? Tusen takk for alle svar!
A14 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Eg er mykje med ein venn som kjøre cross, å då lurte eg på om dåkke har noen tips til og ta gode bilder. bilder eg tar er ofta i lufta og i svinger, Eg har heller ikkje så bra kamera Hp photosmart R927. Og alle bildene eg tar er når crossaren er i fart. Vett du om noen instilingar som er viktigt? Tusen takk for alle svar! 8140700[/snapback] Jeg vill tro at det ikke er så mye vits i å bruke noe annet en speil refleks kamera...
Snufi Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Eg tok ein del bilder i sommer og det var ein del så blei bra;D, men med ein gong sol går litt ned så blir bildane bra svekka.
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du burde skaffe deg et kamera som du selv kan velge lukkertid og ligndende på
~~Undertaker~~ Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 E lite man kan stille på det lille HP kameraet ditt. Som du nevner selv når solen går ned så kommer ikke nok lys inn og dermed blir lukkertiden redusert. Skaff et speilrefleks om du vil ha bedre resultater.
Snufi Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ja, har tilgang på eit spailrefleks kamera, men det er ikkje digitalt. Men tusen takk for svar.
Anterialis Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Om du til slutt finner ut at du ikke har tilgang på noe annet kamera, kan du ungå en del bevelgelser ved å bruke et stativ (tripod feks). Da kan du også få noen kule effekter, ved at bakgrunnen er fryst, men sykkelen er i bevelgelse. Morsomt å prøve seg litt frem =)
Snufi Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Jah eg trur eg vil prøve meg litt fram, fekk ein del av det i sommer.
MissTee Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jah eg trur eg vil prøve meg litt fram, fekk ein del av det i sommer. 8158232[/snapback] Var helt sikker på at det stod Crocs jeg :!: Jeg vil også prøve med å få motion i bildet Endret 18. mars 2007 av MissTee
Snufi Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Jah eg trur eg vil prøve meg litt fram, fekk ein del av det i sommer. 8158232[/snapback] Var helt sikker på at det stod Crocs jeg :!: Jeg vil også prøve med å få motion i bildet 8179647[/snapback] Ok Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå