Gå til innhold

Nytt Mafia nettspill


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å lage et nytt nettspill som heter Mafia bosses. Trenger designere kunnskap med php og html kontakt meg på msn!

 

Jeg har tenkt å lage et nytt nettspill som heter Mafia bosses. Det skal ha noen funksjoner som Lotto,Krim,Drep,Biltyveri, og pm funksjon: har dere noen forslag om funksjoner skriv det her

 

PS: det blir ikke betalt for jobben men dere blir selvsakt medeiere! :thumbup:

Endret av Belthazor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ufattelig mye arbeid som ligger bak alle disse mafiaspillene, og tror du skal få vanskeligheter med å få noen så kompetente folk med på laget, når de heller kan utføre godt betalte oppdrag.

8138140[/snapback]

ja jeg trur det selv om de ikke blir betalt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg trur ( ikke av erfaringer ;) ) at det vil bli utrolig vanskeli å konkurere med de andre mafia spillene, ettersom det finnes så mange forskjellige varianter. .

 

men hvis du får det til, på ett eller annet vis, skal jeg definitift teste det :thumbup:

og hvis jeg hadde hatt kunskaper om slike ting hadde jeg hjulpet, men jeg vet null, nix nada om sånnt desverre :thumbdown:

Lenke til kommentar
jeg trur ( ikke av erfaringer  ;) ) at det vil bli utrolig vanskeli å konkurere med de andre mafia spillene, ettersom det finnes så mange forskjellige varianter. .

 

men hvis du får det til, på ett eller annet vis, skal jeg definitift teste det  :thumbup:

og hvis jeg hadde hatt kunskaper om slike ting hadde jeg hjulpet, men jeg vet null, nix nada om sånnt desverre :thumbdown:

8355304[/snapback]

 

Sånn tenker vi alle i starten, men vi kommer alle til et punkt der vi syns det bare er bortkastet å bruke masse tid på noe vi kunne fått så mye igjen for.

 

Og Belthazor, programmerer du selv og trenger hjelp pga. størrelsen av prosjektet? Eller vil du at noen skal kode for deg? Isåfall, hvilke oppgaver har du innenfor dette?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...