Zen1th Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hva er den mest irriterende class dere møter på? Tenker pvp nå. Som rogue syns jeg pala er SVÆRT irriterende å møte på, ikke det at de er umulige å ta eller noe slikt men er sykt irriterende i det sekundet du tror du har fått en ned til under 10% å den bobler seg opp å healer seg. Føler nesten for å rive av meg alt hår å grine av ren fustrasjon:P En skilled hunter som en må traske rolig etter mens en venter på å dø kan også være plagsomt..
Are.......... Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Liker ikke huntere. Er mage og synes det er vanskelig å ta de, samtidig som det er alt for mange av de!
Pazaak Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 En rogue har 0 rett til å syte når det gjelder pvp HATER rogues som ikke kan inse at de suger og ganker meg på 5%hp når jeg grinder
cashstillrules Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Som melee er det hunters som kiter deg til det uendelige. Ellers så kan jeg bli ganske irritert på druids som alltid lurer seg unna, healer og kommer tilbake tror de er rogues . Roguer som kommer og ambusher deg når du sitter og spiser/drikker med lav hp er også kjett.
Novocaine Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Liker ikke Rogues. Slik jeg ser det skaper spillestilen til Rogue gankende snørrunger. Når det er sagt finnes det sikkert mange greie Rogues.
Loeve Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Oomkin druid som hunter. Jeg greier aldri å drepe ham, han greier aldri å drepe meg. Ender opp med at vi løper rundt som idioter til en blir lei.
Zen1th Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 (endret) En rogue har 0 rett til å syte når det gjelder pvp HATER rogues som ikke kan inse at de suger og ganker meg på 5%hp når jeg grinder 8137694[/snapback] Har en mage selv, å vet det er sykt irriterende å bli oneshottet når en sitter spiser, drikker eller holder på med mobs. Men da er det spilleren det er noe gale med å ikke classen, selv venter jeg alltid til motstanderen har fullt liv/mana før jeg gjør noe, uavhengig av hvilken class jeg spiller. Ren høffelighet det:P Endret 12. mars 2007 av Zen1th
Rostad Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hater rogues i pvp, cloack of shadow er noe av det værste som er laget for min del
Kombat-Kaare Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 En rogue har 0 rett til å syte når det gjelder pvp HATER rogues som ikke kan inse at de suger og ganker meg på 5%hp når jeg grinder 8137694[/snapback] Har en mage selv, å vet det er sykt irriterende å bli oneshottet når en sitter spiser, drikker eller holder på med mobs. Men da er det spilleren det er noe gale med å ikke classen, selv venter jeg alltid til motstanderen har fullt liv/mana før jeg gjør noe, uavhengig av hvilken class jeg spiller. Ren høffelighet det:P 8137760[/snapback] Hadde du vært høflig hadde du ikke ganka. Gankere er forøvrig "the scum of the earth", og ser jeg andre på min fraksjon som ganker motstanderen så svarer jeg som oftest med et "spit" på tøffingen som nettopp banka en som var sjanseløs.
.tomf Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 PVPet en del med palaen min i går. Sprang alene rundt i AB, og møtte etterhvert på en priest. Jeg sverger, kampen måtte ha vart i minst to minutter. Vi begge brukte shield+heal og måtte etterhvert ty til potions. Vi virket ganske udødelige, men det var bare et spørsmål om tid før en av oss gikk helt oom. Så når jeg spiller med palaen så synes jeg priests og andre paladins er irriterende(pga de også bruker shield+heal:p), samt hunters når de kiter. Når jeg spiller på magen min så er warlocks og hunters ganske fæle.
MaxXRebo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Som Rogue syns jeg arms specca warriors er pyton, par slag så ligger jeg i grusen, hunters og pallies er også rimelig ille. Når jeg spiller shaman er nok kanskje rogues no av det mest irriterende.
M@R7!N Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hadde du vært høflig hadde du ikke ganka. Så om han angriper noen fra stealth så er det ganking ? Mulig du(eller jeg) misforsto han, men han nevner ikke noe om ganking. Han bare sier at han venter til motstanderen har 100%. Gjør det samme selv, men det er mer fordi det er for lett å angripe når motstanderen har 50% hp :/ Ikke kjekt uten motstand. Endret 12. mars 2007 av M@R7!N
Olum Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Liker ikke Palas. De bare bobler bort alle mine fears. Og rogues som elsker å ganke meg når jeg grinder og setter meg ned for å drikke mana og spise litt god mat.
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Liker ikke Palas. De bare bobler bort alle mine fears. Og rogues som elsker å ganke meg når jeg grinder og setter meg ned for å drikke mana og spise litt god mat. 8139673[/snapback] Du er Warlock, du skal ikke drikke.
Alucard_21 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Aaaah, hater rogues.. Spilla min lvl 53 shaman i stad, hadde nettopp gjort en BG så jeg var pvp enabla.. Tok meg en tur i AH i IF og etter så skulle jeg signe opp til en ny BG.. Men på veien så ble jeg sapped >_<, og rett etterpå så ble det en ambush på 2,7k av en lvl ?? Rogue Ble 1 shotted :'( Roguen vanished without a trace >_> Endret 12. mars 2007 av Alucard_21
Ghaundan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Akkurat nå hater jeg hunters, rett og slet fordi jeg nesten tapte mot en lvl 14 med min lvl 18 warrior. Mest fordi jeg holdt inn ctrl istedefor shift når jeg prøvde å bytte til den vanlige bar'n min, hvem skulle tro BS, Mining og First Aid ikke skulle være nok til å ta en hunter? Så, først hadde han plaget meg inn i duell (spammet invite, har blitt anklaget for å være bot før fordi jeg har auto decline på duells), så sa jeg "Happy now?" Etterpå sa han jeg var sint, GRRR, rage!
vStyle Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Night Elf Male Hunters som liker å hoppe mye. Og kanskje gjøre en /spit på deg hvis de faktisk klarer å drepe deg og du ikke releaser med en gang. HAT! De klassene jeg hater mest i PvP er Hunter og Shaman. Hver gang jeg slåss mot noen av dem får jeg lyst til å logge ut og ikke logge inn igjen på flere dager. Kanskje cancel account. grrrrrr!
Glipp Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Night Elf Male Hunters som liker å hoppe mye. Og kanskje gjøre en /spit på deg hvis de faktisk klarer å drepe deg og du ikke releaser med en gang. HAT! De klassene jeg hater mest i PvP er Hunter og Shaman. Hver gang jeg slåss mot noen av dem får jeg lyst til å logge ut og ikke logge inn igjen på flere dager. Kanskje cancel account. grrrrrr! 8140625[/snapback] hva slags klasse er du? selv hater jeg alt av klasser som shaman
M@R7!N Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Shaman personlig(når jeg spiller roguen). Sykt irriterende når tar 70% av hpen på to sekunder. Tar de 99% av gangene, men blir alltid så jævla skremt når jeg plutselig er på 10% Endret 12. mars 2007 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå