-Miyata- Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Tenkte jeg skulle legge ut link til disse. Litt sære, men jeg lo iallfall høyt :!: Artige flash-videoer som spår hvordan spillfremtiden vil se ut http://www.freeonlinegames.com/search.php?...22&cat_video=33 Endret 12. mars 2007 av -Miyata-
-Miyata- Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Burde muuuligens lagt denne på konsoll ... jaja
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hoho, ja dette hadde MYE med PC-spill å gjøre None the less, g-e-n-i-a-l-t! MGS5 - Snake i rullestol. FF XIIMVIXHTIIVXXMCVXMICIMZIXIIIMICMI, osvosvosv... (lo høyest på denne). Men også Decline 2, 3 og Xmass: PSP safety parachute. MGS3-spisegalskap. "Which game is this from?" ... "Hurryituppeople!" "Soo..." "NOT A WORD!" "Ok Snake, here's your new gun..." "Omg, blahblahblahblah..." "I've chosen to ignore those games for one reason..." "Ah, a new adventure with all my power-ups." *trip* "Nooo, my power-ups!" "It's more fun watching grass grow" ... "Grow, grow, grow!" "Look over there, Soul Calibur III!" *Gah* "GROWGROWGORW!" Og NGade flaming MYE artig :!: (har det gøy med å kommentere til postene dine )
Smooth Ceiling Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Flirte godt når jeg så det i går, og så kastet jeg bort en time på "Legend of Zelda" harselaset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå