Espp Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kunne noen gitt meg en litt detaljert forklaring på hvordan jeg får musikk (Mp3) over på Xboxen? Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen. Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =) Bruker Xp. - Julelys =)
nero78 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kunne noen gitt meg en litt detaljert forklaring på hvordan jeg får musikk (Mp3) over på Xboxen?Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen. Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =) Bruker Xp. - Julelys =) 8151034[/snapback] Hvorfor skal du ha det over til xbox'en når du kan streame fra pc?
Espp Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kunne noen gitt meg en litt detaljert forklaring på hvordan jeg får musikk (Mp3) over på Xboxen?Jeg prøvde så gått jeg kunne, men klarte ikke finne xboxen via pcen. Har ikke prøvd via Wmp - hvordan gjøres dette? =) Bruker Xp. - Julelys =) 8151034[/snapback] Hvorfor skal du ha det over til xbox'en når du kan streame fra pc? 8151209[/snapback] Fordi jeg har vært en gentelman å latt mine foreldre overtatt pcen min. Bruker bare pc til musikk/Film internett. Hadde vært ganske koslig å hatt musikk på rommet mitt, men får som sakt ikke til
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan ikke flytte fra PC til X360, streaming er veien
Espp Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan ikke flytte fra PC til X360, streaming er veien 8151329[/snapback] Mener at jeg fant noe om at det går på hjemmesiden til Xbox. Det må da være mulig og sende filer over til Xboxen? (Uten Streaming)
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan ikke permanent flytte filer over fra PC'ens harddisk over til X360'ens harddisk, nei. Streaming Eller kobl en ekstern harddisk til X360'en, men den vil jo fremdeles streame fra den
Espp Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan ikke permanent flytte filer over fra PC'ens harddisk over til X360'ens harddisk, nei. Streaming Eller kobl en ekstern harddisk til X360'en, men den vil jo fremdeles streame fra den 8151408[/snapback] Alright Da fikk jeg i allefall vite det da. Da får jeg bruke den bærbare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå