Espen K Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) jeg lurer på om disse filene som heter siste trinn kan slettes fra xpcd min før jeg brenner den ut på nytt ? den er oppdatert i nLite med siste sikkerhetsoppdateringene Endret 12. mars 2007 av Espen K
Neddo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ser ut so denne WinXp cd er laga til i programert nLite, der ligge nåken ekstra instillinger filer. Men detter er ikkje dei filene som ligger på ein vanlig orginal Xp cd
Espen K Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 så da er det ingen fare å fjerne disse ?
Neddo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) så da er det ingen fare å fjerne disse ? 8135811[/snapback] Det er ikkje godt og seie spørst korleis den er sett opp. Men det beste hadde vore og skaffa orginal cden. Men du kan no altid prøve. (Eg bruker nLite mest der eg setter opp at den skal legge inn windows automatisk slette alle partisjonane og installer windows på ein c:. Slik at du kan berre sette i cden so trykk ein tast so går den automatisk heilt til den er ferdig.) Endret 12. mars 2007 av Neddo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå