Liquid Crystal Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Emnetittel sier mye er vel vanlig å starte med... Altså, klokke\dato rubrikken i start baren min i windows lever sitt eget liv. I dag er det nemlig (i følge den) 11.03.06, noe som stemmer prefekt bortsett fra at den også tror dette er en lørdag. Jeg misstenker at dette hindrer meg i diverse web-synkroniseringer som jeg ikke får til å fungerer. Noen som har en måte å fikse dette på? Klokke funksjonen i windows står innstilt til å laste ned lokal tid direkte fre webben.... På forhånd takk.
Mow Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Datoen i dag er en 11.03.07, så du lever for et år siden
Liquid Crystal Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hah! Nå ler jeg godt av meg selv ^^, Mange takk Mow EDIT: nå er det i det minste søndag. Vi får se om det løser problemene da... Endret 11. mars 2007 av Liquid Crystal
Mow Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Gjort den samme feilen selv flere ganger. Dette med årsskifte er vanskelig å vende seg til
nomore Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hallo folkens. Vi er jo faktisk i MARS! Hadde det vært mellom 20-31 desember eller 1-10 januar hadde eg kunne forstått det... men hallo?
Liquid Crystal Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hysj nå nomore xD Ekke så nøye detta for oss som er gamle.... (uff snakk om hukommelse på meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå