Patience Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Trodde du at du måtte kjøpe VISTA for å kunne få slik fancy windows-browsing som det skrytes så fælt av i reklamen? Tro om igjen.. SphereXP er programmet som kanskje kan spare deg for den investeringen. Her får du et alternativ som fungerer bemerkelsesverdig smooth, selv på lettere konfigurasjoner. Dette programmet gir deg et nytt skrivebord.. i 3D. 360 grader rundt hvor du kan ha alle dine programmer og vinduer i.. Flere screens: http://spheresite.com/screenshots.html Lastes ned fra: http://spheresite.com/index.php Lisenstype: Betalvare..
wil Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Litt dumt at den koster penger da. Hadde jo vært enda bedre om den hadde vært gratis
Patience Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Det er klart. Men muligens dårligere også. :-)
BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Du kan vel ikke flytte på vinduene når de er i en sånn 3d stiling ?
Patience Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Du kan flytte, rotere, flippe, zoome.. nesten hva som helst..
BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Det funaka faktisk. Men maks sugen kvalitet da Edit: Du kan jo f.eks. ikke gjøre noe da...Bare se på 3D O_o Endret 11. mars 2007 av BigJackW
Patience Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 God kvalitet her faktisk :-) Det er flere instillinger..
BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Ja ok...Synes ikke det ble noe bedre selv om jeg satte på Ultra High, så vil ikke si at dette var redningen ^^ Dette programmet er ikke verdt å priatkopiere en gang Nei da.. Men det var nå min mening da.
Patience Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Ultra High viser seg først etter at du har "minimert" et av vinduene.. Det er kort sagt kun gjeldende fra det tidspunkt du minimerer.. Det som er litt dårlig er bakgrunnsbildene.. Jeg sitter på en 40" skjerm. Og for meg ser det nydelig ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå