Gå til innhold

Lydkort til 500-1000 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Noen som kan anbefale et lydkort til mellom 500 og 1000 spenn? Skal brukes til både musikk og spilling, med både 5.1 høyttalere og headset.

På forhånd, takk ;)

Endret av Gordon_Freeman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde definitvt gått for X-FI XtremeMusic fremfor XtremeAudio pga. XtremeMusic er i realiteten et X-FI Premiumkort mens XtremeAudio er nedstrippet variant.

Skrevet
Sitter å bestiller pc på komplett nå og der kan jeg kun vwelge mellom Creative SB X-Fi XtremeGamer og Creative SB X-Fi Xtreme Audio.

Hva velger jeg da?

også kjøper jeg disse: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10937 (men ikke til den prisen. hehe)

Blir det ok for en som ikke er helt frik etter lyd??

:)

8206264[/snapback]

xtremegamer skal visst vere ekstrem til både musikk og gaming, ta det du..jeg personlig hadde tatt det :thumbup:

Skrevet (endret)
xtremegamer skal visst vere ekstrem til både musikk og gaming, ta det du..jeg personlig hadde tatt det :thumbup:

8206642[/snapback]

Hadde du hengt like lenge i X-Fi tråden som meg, hadde du nok ikke personlig anbefalt xGamer :) men av de valgene, er nok xGamer det beste ja.. Endret av überGoliath
Skrevet
Sitter å bestiller pc på komplett nå og der kan jeg kun vwelge mellom Creative SB X-Fi XtremeGamer og Creative SB X-Fi Xtreme Audio.

Hva velger jeg da?

også kjøper jeg disse: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10937 (men ikke til den prisen. hehe)

Blir det ok for en som ikke er helt frik etter lyd??

:)

8206264[/snapback]

8206642[/snapback]

Ok da blir det den!!

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...