Kombat-Kaare Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Til dere som scammer og forsvarer det med at "det er bare et spill" og "det er virtuelle penger" tid er ikke virtuelt, dere stjeler ekte tid og det er igrunn samme faen hva andre bruker tiden sin på, det er fortsatt flere timer dere ødelegger 8142291[/snapback] Nettopp. Negativ oppførsel er, ja nettopp, negativ. Den får negative konsekvenser. 8143233[/snapback] Jess, og hvis man faktisk regner om tiden brukt på spillet om til timelønn, så kan man fort se at det dreier seg om mye verdier som stjeles ved scamming. Har selv blitt frastjålet ting på et annet spill før, og jeg har aldri vært så forbanna som da. Hadde jeg fått tak i den patetiske lille dritten skulle jeg måkt et balltre inn i hue på'n, og det mener jeg fortsatt 2 år etter at det skjedde. Det finnes virkelig få personer jeg genuint ønsker så mye vondt som slike personer.
cornell80 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Jeg trodde karakterene og gullet og alle items tilhørte Blizzard, og at du bare får lov til å forvalte Blizzards eiendom når du godkjenner lisensavtalen? Ergo kan det vel ikke defineres som tyveri ettersom "verdisakene" ikke skifter eier? 8143717[/snapback] Det er da i all sin praksis den som har accounten som i praksis eier accounten ettersom om han spiller normalt er det han og ingen andre som bruker accounten og nyter godt av items. Hvis du stjeler en fysisk gjenstand er du fortsatt ikke blitt eier av den.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg trodde karakterene og gullet og alle items tilhørte Blizzard, og at du bare får lov til å forvalte Blizzards eiendom når du godkjenner lisensavtalen? Ergo kan det vel ikke defineres som tyveri ettersom "verdisakene" ikke skifter eier? 8143717[/snapback] Det er da i all sin praksis den som har accounten som i praksis eier accounten ettersom om han spiller normalt er det han og ingen andre som bruker accounten og nyter godt av items. Hvis du stjeler en fysisk gjenstand er du fortsatt ikke blitt eier av den. 8146155[/snapback] Blizzard eier accounten din. Du eier cdene. Accounten blir lagret på blizzard sine servere. Du får bare tilgang ved å kjøpe spillet.
cornell80 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Blizzard eier accounten din. Du eier cdene. Accounten blir lagret på blizzard sine servere. Du får bare tilgang ved å kjøpe spillet. 8146796[/snapback] So ? Det blir et helt verdiløst utsagn uansett om du har tenkt å bruke det til å forsvare scamming, sier ikke at du gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå