Gå til innhold

PvP server med BRA PvP på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen kompisser starta på Karazhan når TBC kom ut, vi skal lage arena teams, men serveren er i en ellending battle group og det kryr av Horde på servern så outdoor PvP er ikke å anbefale!

Det jeg da lurer på er om dere har en bra server og anbefale oss.

Det skal være ganske lik Horde/Ally ratio, helst en med litt mere allys på.

Det skal være en server som er i en battlegroup som er aktiv(skal være enkelt å komme inn i BG, og Arena).

Det var vell bare det som vi trengte å vite :cool:

Takk for alle svar :thumbup:

Vi gleder oss til å komme å leke med allys....

Og kanskje dere :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

World PvP finner du ikke mye av, og om du gjør det, så varer det ikke i det lengre løp, da belønningene ikke er særlig i forhold til arena. Om du vil ha utfordrende PvP i non-instances så må du initiativet selv, mao. angripe folk. Da spillere gjerne ikke bruker PvP-gear når de farmer o.l. får du overtaket. Siden du sannsynligvis liker fair PvP så kan du angripe klasser du vanligvis ikke tar i 1v1, eller flere folk på én gang.

Ang. Arena så møter du jo din egen faksjon i rated arena, og team rating sørger for balanserte matcher, så ser ikke helt problemet.

Det er heller ingen offisiell rangering, så det er ikke lett å si hvilken battlegroup som er best for øyeblikket, men jeg regner med at antallet teams i hver battlegroup er såpass høy at du får mye variert PvP.

Endret av Quicko
Skrevet

Grim Batol er helt grei på World PVP, guildet mitt driver da ihvertfall med det.

Men den er ganske så full, og alle kommer til å hate dere. Men det er kanskje det dere er ute etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...