Gå til innhold

din drømme mus og musmatte?


Anbefalte innlegg

jeg lurer på hva deres ALLE drømme mus og musematte er?? :thumbup:

 

det SKAL IKKE være sån dritt til mange mange tusen kr men sånne som g5, g7, nye razere og sånne populære.

 

jeg har tenk på en logitech g5 med en qpad CT eller en logitech g5 med en steelpad 5l... hva synes dere om det da? :blush:

 

 

skriv i vei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker selv en logitech MX510 modifisert med glides fra steelpad på en steelpad 5L , en ypperlig responsiv løsning for gaming og alt annet, men .. som peewee sier ; "For store". 5L'n tar opp mye bordplass og jeg bruker i realiteten 1/4 av matta  :p

8124855[/snapback]

 

 

hva med en qpad i medium size?

Lenke til kommentar
Bruker selv en logitech MX510 modifisert med glides fra steelpad på en steelpad 5L , en ypperlig responsiv løsning for gaming og alt annet, men .. som peewee sier ; "For store". 5L'n tar opp mye bordplass og jeg bruker i realiteten 1/4 av matta  :p

8124855[/snapback]

 

 

hva med en qpad i medium size?

8124896[/snapback]

Nei, QPad er langt fra så bra som en Steelpad 5L. Den plastbelagte tekstilen de har brukt på 5L er superb!

 

Ja, jeg har hatt både QPad og 5L-matte (og fler)...

Lenke til kommentar
Bruker selv en logitech MX510 modifisert med glides fra steelpad på en steelpad 5L , en ypperlig responsiv løsning for gaming og alt annet, men .. som peewee sier ; "For store". 5L'n tar opp mye bordplass og jeg bruker i realiteten 1/4 av matta  :p

8124855[/snapback]

 

 

hva med en qpad i medium size?

8124896[/snapback]

Nei, QPad er langt fra så bra som en Steelpad 5L. Den plastbelagte tekstilen de har brukt på 5L er superb!

 

Ja, jeg har hatt både QPad og 5L-matte (og fler)...

8125989[/snapback]

 

 

ok, du har hatt både qpad ct og steelpad 5l?? hvis du da sier at 5l er best tar jeg jo den.

 

du hadde hatt begge to ikke sant?? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...