madgringo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei når jeg skal spille Counter-strike 1.6 over internett så laster ned mappet, kommer sånn precaching resources, laste-linja går litt bortover og når det mangler 2 eller 3 slike firkanter så stopper alt opp og CS fryser så jeg må trykke ctrl+alt+del og avslutte spillet. Hvorfor skjer dette og hvordan kan jeg fikse det?? Står sånn noenlunde specs i profilen.. hadde vært fint med litt hjelp nå
phantasm345 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Sånn var og er det( bare på surf_egypt) hos meg også. Lurer på det.. Nå har jeg et annet problem, den stopper alltid på "parsing game info". Da fryser CS/dataen og jeg må slå av og på maskinen igjen. Har prøvd fire ganger nå. Og et annet spørsmål: Når man avinstallerer 1.6, slettes alt, inkludert maps,mods, lyder og andre ting eller bare det du installerte med cden?
madgringo Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Sånn var og er det( bare på surf_egypt) hos meg også. Lurer på det.. Nå har jeg et annet problem, den stopper alltid på "parsing game info". Da fryser CS/dataen og jeg må slå av og på maskinen igjen. Har prøvd fire ganger nå. Og et annet spørsmål: Når man avinstallerer 1.6, slettes alt, inkludert maps,mods, lyder og andre ting eller bare det du installerte med cden? 8127250[/snapback] Jeg TROR alt slettes.. er ikke 100% sikker men tror det
Husee Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har samme problem som deg Madgringo.. Veldig irriterende.. Så hvis noe har tips hadde det vært Supert!
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Har samme problem.. Men kjører du vista?
Husee Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Niks ikke jeg værtfall.. tok bare å REinstallerte Steam jeg (Y)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Om du sletter CZ mappa, så funker det igjen!
madgringo Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Kjører ikke vista jeg heller men reinstallerer steam nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå