Gå til innhold

Hvordan er Nokia N70?


Anbefalte innlegg

Min SE K510i oppfører seg veldig rart om dagen, så jeg tenkte meg derfor å skaffe meg en ny mobil.

 

Syntes N70 virka både kul, god og rimelig. Noen som har noen erfaringer? Er det andre dere heller ville anbefalt i samme prisklasse (ca. 2000-2500)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

N70 er stor, men veldig bra.

Godt utrustet, med et veldig bra kamera.

Har printet ut gode bilder i A4 format....

N73 er på tilbud nå til rett under tusenlappen nå, den er smalere og høyere.

Ellers synes jeg Nokia generelt har en dårlig tilkoblingsløsning på kontakten, vanskelig å sette i og dra ut.

Det mest irriterende med N70, i likhet med alle nye nokia telefoner nå, er at laderen er utstyrt med en mikroplugg som knekker bare man ser på den.

Må regne med å kjøpe ny lader 2-4 ganger i året, og er butikken snill så får du det på garantien etter å ha kjøpt de første 2-3 laderne.

FY, Nokia!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har hatt min N70 i ett år nå ca, og jeg er veldig fornøyd.

 

Ankh: hvordan du klarer å knekke lade pluggen er for meg ett mysterium, kanskje det sier mere om hvordan du behandler pluggen kontra pluggens kvalitet? Har alldri vært i nærheten av å ødelegge pluggen. Og kontakten til datakabelen er helt grei den, grei å sette i å ta ut.

 

C tasten er noe man venner seg til, går fint å nå den med en mellomstor tommel ja. Tastene sitter noe tett, men det er også en vanesak.

Har brukt N73 i 6 mnd nå, og det var en fornøyelse å komme tilbake til N70 sine taster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...