Gå til innhold

Ny video fra Spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tusen takk Blate :)

Lurer på om det første vi fikk se på vidioen var The molecular phase?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Sporephases.jpg

Ikke lenge siden den fasen ble kunngjort

Edit: Vell, tror de har tatt ideen fra Flow

Endret av NikkoDee
Skrevet

Fin video blir bare mer og mer giret på dette spillet.

Lurer på hvor lang tid det vil ta før du er på toppen i spillet :hmm: må jo være ufattelig stort...

Skrevet

Will Wright hadde nylig en presentasjon på TEDTalks, hvor han sa at Spore kommer i september. Forhåpentligvis legger dem ut foredraget på hjemmesiden til TED (forøvrig er det mange andre gode foredrag der som er verdt å få med seg).

Kilde

Skrevet (endret)
Dette blir stort ja.  Et av årets store spill.

...drop monoliths to bring intelligence to tribes.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2001dawn.jpg

:wow:

8130834[/snapback]

Får meg til å tenke på spillet i Ellimistkrøniken (Animorphs), der spillerene gjør en endring på forholdene på hver sin planet, for å få sin planets art til å beseire den andres.

Gleder meg!

Endret av Materie
Skrevet
Dette blir stort ja.  Et av årets store spill.

...drop monoliths to bring intelligence to tribes.

2001dawn.jpg

:wow:

8130834[/snapback]

Får meg til å tenke på spillet i Ellimistkrøniken (Animorphs), der spillerene gjør en endring på forholdene på hver sin planet, for å få sin planets art til å beseire den andres.

Gleder meg!

8131745[/snapback]

Ja, men vi vet jo hvordan det gikk med spillene deres :innocent:

Skrevet
Lurer på om det første vi fikk se på vidioen var  The molecular phase?

Det står hvilken fase det er under filmen. Nede til høyre.

Skrevet

Er det bekreftet at molekylfasen, terraformingfasen og galaksefasen er i den ferdige versjonen? Hørt noe om at de var i en tidligere versjon, jeg.

Er det ikke seks faser; cell -> creature -> tribal -> city -> civilization -> space?

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg egentlig utrolig til "create" delen, helt utrolig hvordan man kan lage egne hus, biler, båter osv, og skapninger spesielt og i tillegg greier spillet å animere den. Det blir spillets høydepunkt etter min mening, uendlige måter man selv kan lage ting på, istedenfor det samme hele tiden.

Endret av Andreas045
Skrevet (endret)
Vet ikke om dette har blitt postet før, men presentasjonen Spore-teamet hadde på DICE 2007 er ute på YouTube. Sju deler, ca. 8 minutter hver.

DICE 2007, Spore Presentation

8137202[/snapback]

Will Wright heart.jpg

Elsker å høre talene hans. Gud over nerder :D

EDIT: Argh! De filmer ikke skjermen over dem! :mad:

Endret av Bakkland
Skrevet
Blir morsomt dette. Gleder meg mest til deep space exploration fasen. Men må si planetene så litt små ut. får håpe dette varierer litt.

8136864[/snapback]

Tror Will har forklart i en eller annen presentasjon, som jeg ikke finner nå, at når du zoomer ut fra planeten så får du se en karikert versjon av planeten, men etterhvert som du zoomer inn vil flere og flere detaljer bli synlige og mer "realistisk".

Sånn jeg forstod det vil det si at planetene vil virke store når du tasser rundt på de, men mindre når du flyr rundt i universet. Håper jeg forstod det rett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...