Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte PS3 over nett med en gang det var mulig.

 

Sendte en mail til elkjøp her om dagen, og fikk svar i dag. Jeg spurte om når de vil sende ut konsollene siden de lover at vi skal få de på lanseringsdagen (23.mars).

 

Fikk svar tilbake av "HEGE" (kan hende hu har 0 peil) som sa at de trolig vil bli sendt fra elkjøp den 23.mars.

 

Da begynte jeg å lure litt. Siden de som har forhåndsbestilt ble lovet å få konsollen på lanseringsdagen.

 

OBS: Dette er en forhåndsbestilling. Kjøp den idag og vær sikret ditt

eksemplar av Sony Playstation 3 til lansering!

 

Bare jeg som syntes dette virket merkelig. Sender de ut konsollene med posten den 23. mars (som går så utrolig fort for tiden :thumbdown: ) så får vi jo ikke konsollene den 23.mars :/

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er snakk om maks 2 dager ekstra ventetid.

8119273[/snapback]

 

2 dager? Kommer da ikke post på søndag? :p

Jeg har sendt mail til begge kjedene hvor elkjøp sier de sender konsollen den 22. Mars, mens Lefdal sender 23. Mars. Derfor jeg er veldig i tvil om jeg vil bestille eller ei.. Nesten verdt å stå i kø for å få den på dagen, kontra få den 25/26. Mars ;)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Elkjøp har vel allerede PS3'ene på lager nå, men Sony krever at ingenting blir sendt ut før den 23. dvs at du får ikke PS3'ern før 2-4 dager etter lansering's dato.

8119850[/snapback]

 

Er du helt sikker på dette? Det står veldig klart i annonsen at man skal få pakken til lansering som altså er 23.mars og ikke noen dager senere. Om ikke dette stemmer er det et godt eksempel på villedende markedsføring.

Lenke til kommentar
Elkjøp har vel allerede PS3'ene på lager nå, men Sony krever at ingenting blir sendt ut før den 23. dvs at du får ikke PS3'ern før 2-4 dager etter lansering's dato.

8119850[/snapback]

 

Er du helt sikker på dette? Det står veldig klart i annonsen at man skal få pakken til lansering som altså er 23.mars og ikke noen dager senere. Om ikke dette stemmer er det et godt eksempel på villedende markedsføring.

8120231[/snapback]

 

 

Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, gir du samtidig ditt samtykke til at hele beløpet belastes deg i dag. Alle Playstation 3 produkter blir sendt fra vårt lager ved lanseringsdato

Lenke til kommentar

Det står det på Lefdal, ja. På Elkjøp står det: "Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett"

Lenke til kommentar

Eg skrev tilbake: Men det står jo på siden at eg skal ha den ved lanseringen. : Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...