Gå til innhold

Biohazard4 & Resident Evil4.. samme spill?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt forvirret... har prøvd og lete over alt uten og finne noe vettig svar.

Så er det noen som har spilt både BIOHAZARD4 & RESIDENT EVIL4 som kan gi meg ett svar??

jeg vet att det er samme spill, men er det samme crappy port fra ps2 eller er resident evil4 en ny og bedre port med bedre grafikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, de er de samme spillene. Biohazard brukes i Japan (Generelt Asia, samt USA?) og Resident Evil i Europa.

Har stusset litt over dette selv også, hvorfor forandre på en titel som i utgangspunktet er engelsk? Hadde den orginale titlene vært japansk så hadde jeg forstått hvorfor det fikk et annet navn her, men jeg kan ikke helt se poenget nå...

Skrevet

.. jeg har kanskje formulert spørsmålet litt feil..:p jeg vet att det er samme navn for samme spill serie..

det jeg egentlig lurer på er om port til pc er det samme på biohazard4 som ble utgitt i asia i januar (skikkelig dårlig port med crappy grafikk)... er den samme som resident evil 4 som ble utgitt i europa nå den 3 mars.. (vist det er den samme har de virkelig ødelagt resident evil/bohazard serien for godt på pc platfromen..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...