Tore Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) hei, mellom "Loading..." i heisen etter å ha tatt ut 3 millitære (og første møte med å måtte bruke rullebåndene til å komme videre) så er det en helsestasjon ved heisen å man går inn å trykker opp... Midt i så Loader det over til å fortsette... MEN etter det har loadet så "kiler heisen seg" (det lagger) å jeg mister liv gradvis til jeg dauer... Mere info jeg kommer på... - Half-Life 1 - Medium vanskelighetsgrad - D3D 1280x - ingen cheat eller annen feighet aktivert... - kjøpt online gjennom steam Edit - spillet oppfører seg som om man har kjørt/klemt seg fast innunder taket - Rommet jeg tar heisen fra er merket "storage area 3" Endret 9. mars 2007 av Scorpioen84
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Prøv å loade deg litt tilbake, så rett før den skifter level så hopper du slik ta du havner over heisen, da skal det gå!
Tore Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Jøss det fungerte.! For en merkelig bugg......... tusen takk for hjelpen.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå